سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

93/9/16
11:16 ص

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی مهمترین مسئله برای داشتن یک تجارت پر رونق می باشد، در زمینه اینترنت نیز بازاریابی اینترنتی وجود دارد که با آن در مقاله های این بخش آشنا خواهیم شد. لطفا بازاریابی اینترنتی چیست، را مطالعه نمایید.

راز درآمد فوق العاده در بازاریابی اینترنتی چیست؟

سوالی ست که شاید بسیاری از کاربران اینترنتی علاقه داشته باشند جواب آن را بدانند، برای پاسخ به این سوال، بر روی مقاله این سوال کلیک نمایید تا با، راز درآمد فوق العاده در اینترنت آشنا شوید.

قواعد بازاریابی اینترنتی چیست؟

هر کار قاعده و قانونی دارد، اگر می خواهید بازریابی اینترنتی مفید و موثری داشته باشید، قواعد بازاریابی اینترنتی چیست، را مطالعه نمایید.

 

چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟

مسلما برای داشتن تجارت پر سود، نیاز به مشتریان فراوان داریم؛ در اینترنت بازدید کنندگان صفحات وب سایت می توانند تبدیل به این مشتریان شوند؛ برای آشنایی با روش های افزایش بازدید کننده برای سایت تجاری، مقاله چگونه یک سایت تجاری پر بازدید داشته باشیم؟ را مطالعه نمایید.

برند سازی چیست؟

یک مفهوم  مهم در تجارت، برند و نشان تجاری ما می باشد. با مطالعه مقاله برند سازی چیست، می توانیم با آن به طور کامل آشنا شویم و برای شرکت خود برند را ایجاد نماییم.

در مقالات این بخش با جواب پرسش های زیر آشنا می شویم که می توانید با کلیک بر روی هر کدام، جواب پرسش خود را بیابید:

مزیت های برند سازی چیست؟

انواع برند سازی چیست؟

کمپین برند سازی چیست؟


  

93/9/16
11:16 ص

بانکداری که از از سیستم ها الکترونیکی و وب سایت ها برای ارائه خدمات خود استفاده می کند، بانکداری الکترونیک می گویند.

بانک های سرتاسر جهان امروزه به سمت بانکداری الکترونیک می روند، زیرا تقریبا اکثر مردم جهان دیگر حاضر نیستند برای انجام ساده و سهل بانکی خود را به محل بانک برسانند و تجربه سخت حضور فیزکی در بانک را دوباره تکرار کنند؛ زیرا می دانند امروزه بسیاری از مراکز و موسسات مالی تمام انتقالات و عملیات بانکی خود را از طریق وب سایت های خود انجام می دهند.

پس تمام مراکز مالی در جهان نیاز امروز خود را برای رسیدن به بانک داری الکترونیک، طراحی سایت می دانند؛ که در وب سایت های بانک ها مهمترین مسئله رعایت موارد امنیتی می باشد.  

در طراحی سایت بانک ها امروزه بخش های مختلفی برای ارائه خدمات الکترونیک مثل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و... ایجاد شده است، که به مشتریان این امکان را می دهد بدون مراجعه به بانک بسیاری از کارها و امور بانکی خود را انجام دهند.

همچنین بسیاری از شرکت های تجاری امروز در طراحی سایت خود، با برقراری ارتباط بین فروشگاه اینترنتی خود و درگاه بانکی خاص، برای انجام معاملات خود استفاده می نمایند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ