سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

93/9/27
10:43 ص

استفاده از رسانه ی اینترنت و وب سایت ها ویژگی های زیادی دارد، از عمده این ویژگی ها میتوان مواردی در زمینه تجارت و تبلیغات اشاره کرد.

وب سایت

امروزه با توجه به دسترسی بیشتر مردم به سایت ها و همچنین نیاز به یک وب سایت مناسب جهت معرفی کار و معرفی نمونه کارهای خود در بستر وب نیاز به یک طراحی سایت مناسب می باشد.با توجه به رقابتی که در دنیای مجازی وجود دارد شما تنها با طراحی وب سایت استاندارد و با طراحی منحصر به فرد خواهید توانست یک وب سایت مناسب جهت افزایش بازاریابی خود ایجاد کنید.توجه داشته باشید که شرکتی را که برای طراحی سایت انتخاب میکنید یک شرکت معتبر بوده و به اصول برنامه نویسی و سئو و طراحی سایت آشنا باشد حتی المقدور یک شرکت ثبت شده باشد تا بتوانید به آن اطمینان کنید.

 در اینجا تعدادی از این ویژگی ها را مطالعه می نماییم:

1-      دیگر هیچگونه فاصله و محدودیت مکانی بین ما با کاربران وجود نخواهد داشت.

2-      اطلاعات و اخبار را می توانیم به طور کامل و با جزئیات دقیق در اختیار کاربران قرار دهیم.

3-      کاربران نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را به راحتی در اختیار سایت ها و سایر کاربران قرار دهند.

4-      محدودیت زمانی در انتقال اطلاعات بسیار کم و در مواردی حتی لحظه ای و آنی شده است.

5-      در هر ساعت از شبانه روز از طریق وب سایت ها می توانیم فعالیت های خود را انجام دهیم.

6-      تعداد مخاطبان ما از این روش بسیار زیادتر خواهد شد.

7-      تغییرات نیز بسیار راحت و در کسری از زمان صورت خواهد گرفت.


  

93/9/27
10:43 ص

همانگونه که در ویژگی های وب سایت اشاره کردیم وب سایت ها قابلیت ها و مزایای زیاد برای ما ایجاد کرده اند، همچنین  بسیاری از محدودیت ها را برای کارهای رسانه ایی از بین برده اند.

مزایای وب سایت

از جمله این مزیت ها 6 مورد بارز می باشند:

1-      اطلاع رسانی:

با به وجود آمدن وب سایت ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به وجود آمده اند. به طوری که خبگزاری های معروف جهان بعد از انتشار خبر خود در وب سایت های معروف خبری می تواند از انتشار آن در تمام جهان، البته به جز کشور کره شمالی که ارتباط اینترنتی مردم آن با جهان به علت سیاست های حکومتی قطع می باشد، اطمینان داشته باشند؛ آن هم در کسری از زمان که حتی فکر کردن به این موضوع در گذشته محال بود.

2-      بازاریابی:

در این امر فقط کافی ست ما وب سایت خود را به موتور های جست و جو از قبیل google.com معرفی کنیم. همین امر باعث می شود که با کاربران با جست و جو در مورد زمینه کاری ما که وب سایت ما به آن اشاره دارد، وب سایت ما را پیدا کنند و با تجارت ما و محصولات ما آشنا شوند. فقط باید در طراحی سایت به نکات css و سئو ی وب سایت مان  توجه نماییم. زیرا اینکار باعث می شود که موتور های جست و جو وب سایت ما را در مرتبه بالاتری در لیست جست و جوی خود قرار دهند.

3-      در دسترس بودن:

این مزیت باعث شده که ما در هر زمان از شبانه روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، اطلاعات خود را بتوانیم در اختیار کاربران قرار دهیم. اصطلاحا به این مزیت 7 *24 می گویند.

4-      تبلیغات:

با وجود تعداد زیاد کاربران وب سایت ها بهترین مکان برای انجام تبلیغات می باشند. در صورتی که وب سایت ما دارای بازدید کننده زیادی باشد، مسلما به خاطر این مسئله شرکت های مختلف در این زمینه به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد. خود شما هم می توانید به این روش خود را در جهان گسترده ی اینترنت معرفی و تبلیغ نمایید.

5-      درآمد زایی:

مهمترین مزیت وب سایت ها ایجاد درآمد می باشد که به انگیزه مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران امور زندگی ست، جان تازه ایی داده است. بسیاری از شرکت های در حال ورشکستگی حتی با راه اندازه وب سایت توانسته اند بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آنها به این طریق چندین برابر شده است. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی جهان معرفی خواهد شد.

6-      عدم محدودیت های زمانی و مکانی:

یک مزیت مهم دیگر وب سایت ها این می باشد که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نمی باشد. بعد جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت ارتباط با مشتری از بین رفته است، و مشتری با ارتباط با وب سایت ما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که اما مجازی خواهد بود. همچنین مشتریان می تواند در هر زمان از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

و با توجه به اینکه این ارتباط دو طرفه می باشد، شرکت ما از طریق وب سایت نیز در هر زمان و هر مکان می تواند با مشتریان خود ارتباط داشته باشد و آنها نسبت به محصولات خود جذب نماید.


  

93/9/27
10:43 ص

وب سایت ها را ما می توانیم تا به امروز به سه نسل دسته بندی کنیم؛ البته این نسل ها با توجه به سرعت پیشرفت علم در این زمینه می تواند در آینده خیلی بیشتر شود.

این سه نسل را با هم مطالعه می نماییم:

1-      نسل اول:

نسل اول وب سایت ها زمانی بود که فقط کاربران می توانستند اطلاعات وب سایت ها را مشاهده کنند و امکان تغییرات و ایجاد محتوا در آنها را نداشتند، اطلاعات فقط توسط مدیران وب سایت بر روی آن قرار می گرفت. اصطلاحا این وب سایت ها یک طرفه بودند. امروزه هنوز این نسل از وب سایت ها با توجه به اینکه موج سوم و نسل هوشمند وب سایت ها در جهان عرضه شده اند، در بین شرکت هایی با ساختار قدیمی رواج دارند.

2-      نسل دوم:

نسل دوم وب سایت ها از زمانی ایجاد شد که نیاز به این موضوع که در محتوای سایت باید کاربران نقش داشته باشند، و تغییراتی ایجاد و مطالبی را به ثبت برسانند؛ این نسل از وب سایت ها را وب سایت های مشارکتی نیز می گویند. زیرا در ویرایش و نگارش محتوا هم مدیران و هم کاربران دخالت دارند. در این نسل فناوری های خوبی برای صفحات وب سایت طراحی شد. از این نمونه فناوری آجاکس ( Ajax) که فناوری برای بهبود در بالا آمدن صفحه و آپلود آن بدون بارگذاری کل صفحه بود؛ این نسل نسل رایج اکثرا سایت هایی که ما با آنها سرکار داریم و از آنها استفاده کرده ایم می باشند.

3-      نسل سوم:

نسل سوم که در سالهای اخیر مهندسین فناوری اطلاعات برای طراحی سایت خود به سمت آن رفته اند، تولید وب سایت های هوشمند است که بتوانند مخاطب خود را بشناسند و با آنها ارتباط برقرار کند. وب سایت های تعریف شده در این نسل باید بتواند با توجه به صلیقه و علایق کاربر مطالب و محتوا را در اختیار آنها قرار بدهد و مطابق صلیقه کابر تغییر کند.

ولی استفاده از این وب سایت ها هنوز همه گیر نشده و تعدادی کمی از این وب سایت ها در جهان می توانیم مشاهده کنیم. در برنامه نویسی این وب سایت ها از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده شده است و می توان گفت اختراع این تکنولوژی باعث به وجود آمدن این ایده در طراحی سایت ها شده است.


  

93/9/16
11:16 ص

درآمد اصلی ترین منشا تامین خانواده است؛ خانواده ای که خود اصلی ترین جامعه موجود در جهان می باشد.

تمام انسان های جهان، هر روز به دنبال کسب درآمد می باشند. اما مهمترین مسئله در این بین، افزایش فروش و راه های افزایش فروش است.

مردم در تمام جوامع دنیا به دنبال کسب درآمد و افزایش فروش برای تامین معاش خود و بهبود وضع زندگی و رسیدن به رو یا های زندگیشان می باشند.

مهمترین مسئله ای که این روزها برای بدست آوردن هر چیزی و شی و حتی رویا مهم می باشد، داشتن افکار مثبت نسبت به، بدست آوردن آن می باشد. متخصصان و روانشناسان بر این باورند که آدم با افکار مثبت نسبت به هر چیزی، و البته تلاش در راه رسیدن به آن، خیلی زود می توانند به رویای خود و هدف خود دست پیدا کنند.

افزایش درآمد

پس برای افزایش درآمد اولین مسئله ایی که باید در نظر داشته باشیم، افکار مثبت نسبت به آن می باشد. یعنی به خود تلقین کنیم و این فکر را در ذهن داشته باشیم که حتما ما " می توانیم ".

سپس باید برای داشتن درآمد و افزایش فروش، به دنبال راه و روشی باشیم، که ما را به موفقیت برساند.

هدف ما در نگارش این مطالب موفقیت شما دوستان می باشد. ما بر این باوریم برای داشتن جامعه ی آرمانی و جامع خوب و زیبا، باید افراد موفق زیادی داشته باشیم. و این موفقیت در گرو تلاش گروهی و همکاری و همفکری گروهی بدست می آید. هدف ما از نگارش مقالات، در اختیار گذاشتن تجربیات خود با شما و اشتراک آنها با شما می باشد. لطفا شما نیز تجربیاتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

بعد از جست و جوی راه و روش های مورد نظر برای هدف خود، که در اینجا مد نظر ما هدف افزایش فروش است، باید برای آن تلاش نماییم. تلاش در هر زمینه ای کاری باعث پیشرفت ما خواهد بود.

  •  لطفا تنبلی را کنار بگذارید.
  •  برای بدست آوردن هدف خود اولین قدم را بر دارید.
  • شروع هر کاری سخترین مرحله ای آن است.
  • اما به شما می گویم بعد از شروع همه چیز راحتر جلو خواهد رفت.
  • شروع در خود نبوغ به همراه دارد، یعنی بعد از شروع می توانید راه های بهتری را برای ادامه کار پیدا نمایید.

 

افزایش درآمد

در آخر دو نکته مهم را برای افزایش فروش و رسیدن به هدف به شما تذکر می دهم؛ البته شما می توانید مقاله راه های افزایش فروش را که به طور کامل تری به توضیح این مسئله پرداخته ایم، مطالعه نمایید.

  1. اگر قصد افزایش فروش و درآمد زایی برای خود و کسب و کار خود را دارید، حتما حتما حتما با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت، اقدام به راه اندازی و طراحی سایت نمایید. البته سایتی که تمام اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. و بتوان از آن به عنوان یک بنگاه در تجارت الکترونیک استفاده نمود، زیرا در غیر این صورت در جذب مخاطب و جست و جو توسط موتور های جست و جوگر به مشکل برخورد خواهید نمود. این مسئله رکن مهمی در پیدا کردن تجارت شما در اینترنت می باشد. شما در هر زمینه در گوگل اگر جست و جو کنید، مسلما فقط صفحات اول آن را بررسی می نمایید، اما چگونه به این مهم دست پیدا کنیم، راز رسیدن به این مسئله یک مورد می باشد: " بهینه سازی سایت "، لطفا این بخش و آمار آن را مطالعه نمایید. رسیدن به این نتایج اتفاقی و بدون داشتن علم و تجربه کافی، ممکن نمی باشد.
  2. دومین نکته ایی که باید آن را حتما به شما تذکر بدهم، برای افزایش فروش، بیشتر و پیش تر از فروش زیاد، رضایت مشتری و داشتن مشتریانی ست که از شما رضایت داشته باشند. این مسئله قطعا باعث تبلیغ بیشتر شما خواهد شد. مشتریانی که در بحث تجارت این روزها با نام مشتریان وفادار آنها را می شناسیم، که برای شما تبدیل به ابزاری تبلیغاتی خواهند شد، تبلیغاتی مفید که نام بنگاه تجاری شما را بر سر زبان می اندازد، و حتی ممکن است باعث رسیدن به هدفی مثل برند شدن و برند سازی در زمینه کاری خود شوید. مثلا در زمینه وسایل ورزشی نام شرکت نایک به عنوان یک برند شناخته شده و ماندگار به خاطر رضایت مشتریان از این شرکت، در ذهن های اکثریت مردم جهان، مانده است.

اینها نکات کم و البته کافی ای بود که در اختیار شما قرار دادیم، برای اینکه از همین امروز شروع نماییم.

سرمایه گذاری بر روی هدف را لطفا شروع نمایید، و برای آن تلاش نمایید و کار را آغاز کنید. مطمئن باشید موفق خواهید بود.

حرف آخر را برای رسیدن به:

  1. هدف
  2. جسارت شروع
  3. سرمایه گذاری مثبت
  4. افکار مثبت

را با مثال و داستانی واقعی از یک مادر فداکار برایتان تمام می کنم:

در تاکسی نسشته بودم، یک خانوم که عنوان کرد معلم است بعد از شروع بحث کمبود درآمد راننده تاکسی، و مخارج زیاد زندگی و بچه هایش، شروع به سخن کرد؛

ایشان داستان را اینگونه شروع کرد که بعد از فوت همسر، می توانستم با پس انداز و درآمد های مانده ی همسرم، در آن زمان زندگی خوبی را ادامه دهم، اما تصمیم گرفتم تمام داشته هایم را صرف موفقیت دو فرزندم نمایم. هر چه داشتیم، حتی خانه را فروختم و تمام آنها را تا به امروز برای رسیدن فرزندانم به تخصص در زمینه پزشکی هزینه نمودم. امروز بعد از بیست سال آن فرزندان که به متخصصان جراحی خوبی در شهر تبدیل شده اند، هم برای من و هم برای خود و خانواده یشان زندگی مناسب و زیبایی را ساخته اند.

 شاید در آن زمان می شد خیلی ساده به روزمرگی پرداخت و ادامه زندگی را به سادگی گذراند، اما تصمیم گرفتم برای رسیدن به هدفم سرمایه گذاری بر روی علم و دانش فرزندانم نمایم. تمام داشته هایم را صرف آنها نمودم، و چندین سال است ثمرات آن را با لذت تماشا می نمایم.

پس دوستان، از همین الان تصمیم به شروع کنیم و سرمایه گذاری را آغاز نماییم. بر روی هر هدفی که در ذهن آن را می پرورانیم.

افزایش درآمد

 


  

93/9/16
11:16 ص

برند سازی یا برندینگ مفهومی فراتر از مارک و نام شرکت می باشد. برند یک واژه و نام تجاری ست که توانسته است کاملا جای خود را در ذهن عموم مردم باز کرده و در خاطر آنها هک شده است.

فلسفه برند سازی امروزه گسترش فراوانی یافته است؛ به طوری که برای آن کمپین برند سازی ایجاد شده است، که این کمپین برای ایجاد یک برند به نکات زیادی توجه می نماید، از جمله جنبه های تصویری و حتی جنبه های شنیداری یک برند. حتی قسمت هایی بر روی تلفظ یک برند در زبان های مختلف مطالعه می نمایند تا برندی را انتخاب نمایند که در تمام زبان ها تلفظی یکسان داشته باشد. کارخانه کوکلا کولا که دارای یکی از برند های معتبر در دنیاست، قبل از انتخاب برند خود روی بسیاری از این مسائل توجه کرده و یک برند با اعتبار برای خود و نام شرکت خود ایجاد نموده است.

در دنیای امروز بسیاری از شرکت ها که فکر می کنند می توانند در زمینه تجارت موفق باشند، به دنبال نام و برندی برای خود می باشند که بتواند در سراسر جهان نام آنها را بر سر زبان بیندازد.

می توانیم بگوییم اگر نام تجاری شرکت ما تبدیل به یک برند بشود، دیگر نیازی به تبلیغات گسترده حتی نداریم. فقط نیاز به تبلیغاتی داریم که نام برند ما بر سر زبان بماند.

برای تبدیل شدن نام شرکت و به یک برند و بر سر زبان افتاد نام تجاری یمان، کافی ست با طراحی سایت مناسب و بهینه سازی سایت، البته بعد از انتخاب نام برند و ثبت شرکت و نام آن، اقدام به تبلیغات برای خود نماییم.

در دنیای اینترنت این کار را بازریابی اینترنتی می نمامیم که با آن در مباحث قبل آشنا شدیم. بازرایابی اینترنتی کمک شایانی به ما در تبدیل شدن نام تجاری شرکت ما به یک برند خواهد نمود.




  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ