سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/5/22
11:14 ص

سایت الکسا در زمینه ی معرفی و رتبه بندی وب سایت های اینترنتی فعالیت می کند که در زمینه ی خود یکی از معتبرترین منابع اینترنتی می باشد . الکسا بر اساس بازدید کاربرانی که نوار ابزار الکسا را در مرورگر خود نصب کرده اند ، به وب سایتها رتبه می دهد و امکان بررسی آمار و تعدا بازدید کاربرانی که این نوار ابزار را نصب نکرده باشند ، ندارد . الکسا این امکان را برای شما فراهم می کند که خودتان را با رقیبانتان مقایسه کنید همچنین یک ابزار خوب برای بهینه سازی سایت است.

الکسا رتبه ی هر سایت را بر اساس بازدید روزانه ی سایت و همچنین طراحی سایت استاندارد و مطابق با استانداردهای سئو محاسبه می کند.همچنین رتبه هر سایت در الکسا بسیار حائز اهمیت است زیرا رتبه الکسا به همراه رتبه ی گوگل معیاری مناسب برای سنجش اعتبار و میزان بازدید از سایت شما می باشد زیرا این رتبه از طرف صاحبان وب سایت ها بسیار ورود توجه می باشد پس باید تلاش شود تا با بهبود رتبه در تقابل با رقبای خود در بازار تجارت الکترونیک جایگاه مناسبی تصاحب نمایند .


  

92/5/22
11:13 ص

گوگل با تجزیه و تحلیل وب سایت شما و تعداد لینک های ورودی و خروجی سایت رتبه ای را برای سایت شما در نظر می گیرد که این رتبه عددی بین 1 تا 10 می باشد و هرچقدر عدد رتبه به 10 نزدیکتر باشد صفحه موردنظر لینک های ورودی بیشتری داشته و از نظر موتورهای جستجو دارای ارزش بیشتری هستند و مسلما در رتبه ی بالاتری قرار خواهند گرفت.

با توجه به این نکته که وب سایت هایی که در لینک های بالاتری قرار گرفته باشند بازدید بیشتری خواهند داشت پس سایت باید طوری طراحی شود که بتواند در گوگل معرفی شده باشد و دارای گوگل رنگ بالا شود در جهت این کار شما باید با اصول بهینه سازی سایت ( سئو ) آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بازدید خود را بالا ببرید و بازاریابی خود را افزایش دهید و طبیعتا به دنبال آن مشتری بیشتری را خواهید داشت.


  

92/5/22
11:13 ص

یکی از مهمترین دغدغه ها پس از راه اندازی شرکت در عرصه ی طراحی سایت این سوال پیش می آید که چطور بتوانند برای خود مشتری پیدا کنند و دارای سابقه شوند.
در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور اولین مشتری خود را پیدا کنید.لازم است برای جذب مشتری مواردی را رعایت کرد که از جمله ی این موارد وابسته کردن مشتریان به خود می باشد .

برای انجام این کار بهتر است با مشتری طوری صحبت شود که ارزش کاری شما را بداند .در راستای این کار بسیاری از برنامه نویسان قیمت کاری خود را کاهش می دهند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب کنند اما از عواقب این کار این است که طراح سایت معمولا وقت کمتری را برای طراحی سایت می گذارد و به همین دلیل کیفیت کار کاهش پیدا خواهد کرد.

با انجام بخشی از کار به صورت رایگان یا هزینه ی کمتر نیز می توانید اعتماد مشتری را جذب نمایید به این صورت که می توانید به مشتری بگوئید که قیمت طراحی شما چقدر است ولی حاضرید که بخشی از کار را برای نمونه طراحی کنید و برای این کار هزینه کمی دریافت کنید و یا اصلا هزینه ای دریافت نکنید و در صورتی که مشتری از کار شما راضی بود بقیه کار را ادامه دهید و طرح را تکمیل کنید با این کار مشتریان می توانند بدون ریسک، سرویس شما را امتحان کنند و در صورت رضایت، از خدمات شما استفاده کنند.
توجه داشته باشید ، هنگامی که می خواهید شرکت خود را معرفی نمایید حتما ذکر شود که در چه زمینه ای از طراحی وب سایت تخصص دارید با انجام این کار مشتری جدی تر قصد انتخاب شرکت شما را برای طراحی سایت خواهد کرد.

یکی از رایج ترین اشتباهات در زمینه ی طراحی سایت قطع ارتباط مشتری با طراح سایت پس از اتمام پروژه می باشد حتی پس از مدتی برای ایجاد کوچکترین تغییر حق الزحمه مطالبه می کنند که از نظر ما این روش کاملا اشتباه است و باید همچنان پس از اتمام کار با مشتریان خود در تماس بود و برخی از کارهای کوچک که زمانی از شما نمی گیرد را به طور رایگان برای مشتری انجام داد انجام این کار و سریع جواب دادن به مشتری باعث می شود که مشتری بداند شما قابل دسترس هستید و به دنبال آن دوستان و آشنایان خود را به سوی شما هدایت کند.
یک طراح حرفه ای میداند که در سایت حرفه ای خود و همچنین آشنا کردن مراجعان به تخصص خود حتما مطالبی در زمینه ی تخصص خود و طراحی سایت را در وب سایت خود عرضه می کند با انجام این کارها شما هستید که مشتری خود را گلچین می کنید و این مشتری است که توسط شما انتخاب می شود نه انتخاب شما توسط مشتری!

حال سوالی که پیش می آید چطور بتوانیم اولین مشتری خود را پیدا کنیم . در ابتدای کار به درآمد بالا فکر نکنید . همانقدر که فکر می کنید مشتریان اولیه شما اعتبار شما خواهند شد به آنها اعتبار بدهید و با انجام درست طراحی هم اعتماد آنها را جلب کنید و هم سابقه خوبی برای خود درست کنید.توجه داشته باشید که اولین مشتریان برای شما مهم هستند زیرا بازخورد ارزشمندی برای بهبود عملکردهای تجاری شما ارائه می کنند همچنین این مشتریان می توانند کمپین های بازاریابی بعدی شما را هدایت کنند.

برای شروع در ابتدای کار شما می توانید یک لیست از تمام افراد دوست و آشنا تهیه کرده و با فرستادن ایمیل و تماس گرفتن با این اعضا می توانید کار جدید خود را آغاز کنید.برای مثال شما می توانید به دوستان شخصی و دوستان آنها ، آشنایان تجاری ، کسانی که در گروه های اجتماعی مانند NGO ها و انجمنهای خیریه فعالیت دارند مراجعه کنید.
همین طور می توانید تخفیف و مشاوره مجانی را نیز در این نامه پیشنهاد کنید که می تواند باعث جلب توجه و مهیج شدن فعالیت های شما نیز باشد.‌ همین طور شما می توانید به افرادی مراجعه کنید که می توانند افراد مناسب را به سمت شما هدایت کنند.
در آخر فراموش نشود که آشنایی با جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا خود نقش اساسی در کار شما و همچنین ماندگاری شما در بازار می باشد.


  

92/5/22
11:12 ص

شما می توانید برای معرفی مستقیم یک سایت به موتورهای جستجو ، سایت خود را در موتورهای جستجو ثبت کنید.از آنجاییکه سایت هایی مانند گوگل و یاهو از روبات ها و خزنده های اختصاصی برای شناسایی سایت ها در بستر وب استفاده می کنند اجرای اقدامات ثبت سایت در موتور جستجو و SES از طرف مدیران سایت کمتر موردتوجه قرار می گیرد.


مدیران موفق ترجیح می دهند به جای صرف زمان برای شناسایی سایتشان توسط موتورهای جستجو خود اقدام به ثبت سایت در این موتورهای جستجو می کنند که البته با این کار می خواهند سایتی به روز در نتایج موتورهای جستجو داشته باشند.معرفی سایت به دو روش صورت می گیرد که عبارتند از:

√ معرفی سایت به صورت صفحه به صفحه
√ استفاده از تکنیک مپ سایت که به صورت یکپارچه در موتور جستجو ثبت می شود.

توجه داشته باشید که اگر طراحی سایت به صورت حرفه ای و استاندارد صورت گیرد ثبت صفحه ی اول کافی می باشد و توسط موتورهای جستجو شناسایی می شود.به همین دلیل است که اکثر افراد خواستار این هستند که در لینک های بالاتری قرار گیرند و به عبارتی رقابت دارند زیرا اکثر افراد برای بدست آوردن کالا و خدمات مورد نظرشان ابتدا با جستجو در موتورهای جستجو شروع میکنند.

برای بدست آوردن رتبه های مناسب در نتایج موتورهای جستجو و افزایش بازدید سایت اقداماتی باید انجام شود که به این مجموعه اقدامات در اصطلاح بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) گفته میشود.
اجرای ثبت در موتورهای جستجو ( SES ) در کنار دیگر اقدامات بهینه سازی سایت همچون بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی که افزایش بازدید سایت امری حیاتی می باشد، بسیار ضروری است.


  

92/5/22
11:12 ص

پس از طراحی سایت استاندارد و آشنایی با روش های جذب مشتری و همچنین طراحی سایت پرمحتوا و زیبا ، شرکت شما باید خدماتی را به عنوان پشتیبانی برای مشتران خود ارائه کند که از جمله ی این خدمات :

√ افزودن امکانات جدید جهت ارتقای سایت
√ درج متن و تصاویر،ارسال مقاله،معرفی محصولات جدید شرکت ،باکس تبلیغات
√ افزایش امنیت سایت و ارائه ی راهکارهای امنیتی
√ ایجاد صفحات متنوع در راستای کیفیت سایت و افزایش بازدیدکنندگان

موارد بالا از مهمترین خدمات پشتیبانی می باشد که برخی شرکت ها به دلایلی مانند عدم توانایی در بروز رسانی ،نداشتن تجربه و یا آشنا نبودن به روش های مدیریت کار پشتیبانی را به شرکت مربوطه واگذار می کنند.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ