سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

94/6/28
2:50 ع

قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه" است !

اگر شما برای مدت زمان کوتاهی در محیط بازاریابی جستجو کرده باشید، این مطلب را بیشتر از چیزی که بخواهید حساب کنید شنیده اید. لازم به ذکر است اگر خواهان سئو مناسب و همچنین طراحی سایت برای خود هستید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. نوشتن محتوای خوب به سه دلیل اصلی مهم است:

• جذب خواننده

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

وزن و محبوبیت نام تجاری اکثر شرکت هایی را که با من در ارتباط هستند به شدت بستگی به ترافیک سایت آنها دارد. البته، این بسیار عالی است که آنها نام و یا محصول خود را به عموم مردم معرفی کرده اند. اما اگر شما یک رقیب داشته باشید که همین کار را انجام دهد، و همچنین مطالب با کیفیتی در هر صفحه از وب سایت خود ارائه دهد، شما سهم از بازار خود را بدون هیچ دلیل خوبی از دست داده اید.

شرکت های معرفی شده اغلب در صفحه محصولات خود این اشتباه را انجام می دهند. ارسال عکس با کیفیت، کمی تقریط، و قیمت گذاری به تنهایی کافی نیستند.برای مخاطبان خود این امکان را ایجاد کنید تا بتوانند محصولات شما را پیدا کنند و صفحات شما را با رقیبتان مقایسه کنند، این امر نیاز دارد تا هر صفحه از سایت شما بر روی ارائه دقیق اطلاعات مفیدی که مشتری در فرآیند تصمیم گیری و خرید به دنبال آنها است، تمرکز کند.

بیایید یک نگاه مختصر به هر یک از سه مزایای اصلی محتوای با کیفیت داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که به وضوح دلایل بسیار مهم دیگری (به عنوان مثال نام تجاری،) نیز وجود دارد که در حوصله بحث ما نمی گنجد. من سه دلیل بالا را انتخاب کردم زیرا وب سایت شما دست کم نیاز به جلب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو، اطلاع رسانی مزایای شگفت انگیز شما برای ارائه به آنها، و تشویق سایر مدیران سایت و مدیران محتوای سایت به منظور در نظر گرفتن سایت شما به عنوان یک متخصص در موضوعی خاص دارد. از طریق جستجو، و با توجه به جزئیات، و کلمات ادا شده، شما باید از طریق کپی رایت حضور موفق وب خود را آغاز کنید.

قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه" است !

• جذب خواننده

بازاریابان سنتی و copywriterها غالبا از شرکت های بهینه سازی موتورهای جستجو برای تمرکز آنها انتقاد می کنند بنابراین به کلمات کلیدی مقاله دقت می کنند و آن ها را به زیبایی در متن قرار می دهند. درنهایت این امر می تواند مدتی تعادل ایجاد کند، اما هدف نهایی ما از هر صفحه نوشته شده این است که سرگرم کننده و اطلاع رسان باشد ، و خواننده را وسوسه کند.

کلاس های اصلی کپی رایت و کارگاه های آموزشی بهترین مکان ها برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی حفظ خواننده به عنوان مرکز تمرکز و نوشتن شما هستند. اگر شرایط آموزش کپی رایت در مراکز اصلی برای شما وجود ندارد، ازCopyBlogger در وب برای راهنمایی کپی رایت دیدن کنید و یا در یک کلاس کپی رایت محلی یا کارگاه آموزشی ثبت نام کنید (کالج های محلی خود و اصناف نویسنده را بررسی کنید ).

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

با وجود اینکه مقدار زیادی از عبارات هنوز توسط افراد جستجو نمی شوند، شانس شما برای دریافت ترافیک جستجو، بر اساس کیفیت چاپ شما به صورت بالقوه افزایش می یابد. برای شرکت های بازاریابی تعاملی، این امر می تواند مانند کشیدن دندان برای متقاعد کردن برخی از شرکت ها به طور جدی شامل تغییرات کپی شده و یا اضافه شده به سایت باشد. شاید ما، به عنوان یک صنعت، نیاز به انجام یک کار بهتر از برقراری ارتباط داشته باشیم، زیرا محتوای با کیفیت کاملا برای دستیابی به رتبه بندی بالا برای عبارات رقابتی حیاتی است.

تصاویر و گرافیک با کلمات برابر نیستند، مگر اینکه شما تگ های HTML مناسب به آنها اضافه کرده باشید. حتی پس از آن، تگ ها هیچ جایگزینی برای متن واقعی در بدنه سایت شما ندارند.

به این روش فکر کنید: هر موتور جستجو برای خزیدن هر سایت به شیوه ای مشابه به انسان برنامه ریزی و طراحی شده است. اطلاعات ذخیره شده و بر اساس آنچه که در نظر انسان اهمیت دارد نمایش داده می شوند. شما می توانید بهترین تگ های META در جهان را داشته باشد، اما موتورهای جستجو به صفحات وب سایتی که در آن تگ ها با کپی صفحه مطابقت دارند، رتبه می دهند.

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

این یک واقعیت شناخته شده است که کیفیت لینک ها برای وب سایت شما یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین رتبه بندی موتور جستجو است.موتور جستجو تشخیص می دهد که به هر یک از صفحات وب سایت شما که بسیار مهم است، درصورتی که به بسیاری از صفحات معتبر خارجی (و در داخل سایت شما) لینک باشد، رتبه دهد. محتوای با کیفیت بر کیفیت و مقدار لینک های ورودی تاثیر می گذارد. با ظهور سایت های رسانه های اجتماعی از جملهDigg Reddit، De.licio.us و Ma.gnolia، محتوای سایت شما از همیشه مهم تر شده است. خوانندگان شما این قدرت را دارند که گزیده ای از کپی شما را به این سایت ها از طریق لینک برگشت به صفحه سایت شما برای بازدید همه را ارائه دهند.

این امر به ویژه برای شرکت های دور اندیش برای نوشتن منظم مقالات، وبلاگ ها، و مطبوعات مهم و ارزشمند است. این مطالب تازه نه تنها به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، بلکه فرصتی برای قرار گرفتن در معرض دید (به طور بالقوه) میلیون ها نفر از خوانندگان در سایت های مختلف و رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

مثل همیشه، استفاده از کلمات کلیدی مقاله در آغاز تلاش کپی رایت برای وب را به شما توصیه می کنم. کلمات و عبارات در نظر گرفته شده برای جستجو توسط خوانندگان خود را شناسایی کنید و مهارت نوشتن صحیح کپی برای هر صفحه را بیاموزید. اگر اصطلاح شما مرتبط است و پیروی از سبک شما آسان است، به مهم ترین موضوع دست پیدا کرده اید و در عین حال وظیفه بنیادین بهینه سازی جستجو و بازاریابی را نادیده گرفته اید.

 تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.


  

94/6/28
2:50 ع

آیا تا کنون به تفاوت بین SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و SEM (بازاریابی موتور جستجو) فکر کرده اید؟ و یا اینکه شبیه به هم هستند یا نه؟
حقیقت این است که، در حالی که این دو با هم متفاوت هستند، اما هر دو نقش بسیار مشابه، اشتراک گذاری یک هدف مشترک را ایفا می کنند --- آوردن کاربران وب سایت به سایت شما.در ادامه به اینکه چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند! می پردازیم.

چگونه SEO و SEM برای ارائه نتایج با یکدیگر همکاری می کنند!

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو به دستورالعمل وب سایت از طریق استفاده از تگ های ALT، عناوین صفحه و لینک و بسیاری از عناصر دیگر تمرکز دارد.

هدف جستجوگرها، جذب کاربران به صورت طبیعی - بدون پرداخت پول برای آن است.

موتورهای جستجو روزانه با استفاده از عنکبوت های کوچک و ربات ها از هزاران وب سایت عبور می کند. سپس نتایجی را که فکر می کنند از نظر جستجوی کاربر و سایت هایی که از آن عبور کرده و آن را اندکس کرده اند دارای اعتبار و ارتباط است، نشان می دهد.

آنها چگونه می توانند این نتایج را اندازه گیری کنند؟ موتورهای جستجو به کیفیت وب سایت شما از نظر کد و قابلیت استفاده آن توجه می کنند. و همچنین مطالب وب سایت شما را به منظور تعیین تطابق محتوا با نیاز کاربر، بررسی می کنند.

برای اطمینان از این که کیفیت محتوای شما با نیاز کاربر تطبیق دارد، مطمئن شوید که تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام داده اید.
فقط توجه به نوشتن موضوعی با متن جالب کافی نیست. بلکه اطمینان حاصل کنید که سایر افراد نیز در جستجوی آنلاین این موضوع هستند.

یکی دیگر از جنبه های مهم در جستجوگرها ساختمان لینک می باشد. در روزهای اولیه موتورهای جستجو، اسپمرها برای دریافت لینک های ضعیف و جذب کاربران زیاد برای کلیک کردن روی چیزی که غیرمرتبط با جستجوی آنها بود، استفاده می شدند.

راهی که ما برای ساخت لینک ترجیح می دهیم، از طریق توسعه رسانه های اجتماعی است. تبلیغ محتوا از طریق فیس بوک، توییتر، گوگل + و دیگر سایت های اجتماعی بهترین راه برای جلب توجه دیگران به مطالب شما است.

اگر شخصی وبلاگ شما را خواند و آن را جالب و مفید یافت، فرصت خوبی است زیرا که ممکن است هنگامی که بحث در مورد موضوع مشابهی در وب سایت او وجود دارد به وبلاگ شما لینک بک بزند.

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتور جستجو اندکی با SEO درگیر است. نویسندگان محتوا برای جذب کاربران به وب سایت خود، در حال ایجاد وبلاگ ها و دیگر انواع محتوای وب سایت هستند.

از طریق SEM، بازاریابان آنلاین، از تکنیک های مختلف برای ایجاد بازار فعال این محتوا، استفاده می کنند. برجسته ترین این آثار از طریق تبلیغات انجام می شود.
راه های مختلف انجام تبلیغات شامل گوگل Adwords ، تبلیغات فیس بوک، توییتر، یوتیوب، و بسیاری دیگر است.

هزینه این تکنیک های SEM چه قدر است؟ بستگی دارد. شما بودجه روزانه خود را محدود تنظیم می کنید و بر اساس میزان کلیک هایی که تبلیغات شما دریافت می کند،هزینه پرداخت می کنید.

بسیار شبیه به SEO، تبلیغات موفق SEM نیز، در قسمت بالای صفحه به کاربرانی که به دنبال محصول خاص و یا خدمات شما بر اساس تطابق واژه کلیدی می گردند، نشان داده خواهد شد.

چگونه می توانید آگهی خود را در اولین جایگاه و یا حداقل نزدیک به بالا نشان دهید؟ بیایید نگاهی به Adwords گوگل، محبوب ترین روش PPC بیاندازیم.
گوگل به آگهی شما براساس میزان صرف کلمه کلیدی مورد هدف و نمره کیفیت کلی آن آگهی، رتبه می دهد.

چگونه نمره کیفیت خود را تعیین کنید؟نمره کیفیت توسط برآوردی از کیفیت تبلیغات شما و صفحات فرود که به دلیل کلمه کلیدی مورد جستجو ایجاد شده، تعیین می شود.

بنابراین چگونه SEO و SEM در واقع با هم کار می کنند؟

تلاش SEO برای به دست آوردن لیست های اصلی است. SEM به شما کمک می کند یک کمپین تبلیغاتی موثر تر و هدفمند ایجاد کنید که کمک کند تا وب سایت شما به ازای کلماتی که در رتبه دهی شما به عنوان کلمات اصلی نیز نیستند، پیدا شوند.

  •  SEO: دریافت ترافیک از طریق فهرست های پرداخت نشده و یا رایگان
  •  SEM: خرید ترافیک از طریق پرداخت برای فهرست جستجو

هنگامی که SEO و SEM با هم کار می کنند قوی تر از زمانی هستند که به صورت فردی فعالیت می کنند.

فاکتور مهمی که باید به خاطر داشته باشیم این است که هر دو درست به خوبی وب سایتی هستند که به بازار عرضه شده است.

اگر وب سایت، کیفیتی را که گوگل تصور می کند، کاربران به دنبال آن هستند،نداشته باشد، تمام تلاش های SEO و SEM بی فایده می شود و باعث ناامیدی شدید شما می شود.

با وب سایتی که کاربران شما دوست دارند شروع کنید و پس از آن به دنبال بازاریابی و بهینه سازی باشید.


  

94/6/22
10:56 ص

 

AdministratorfilesUploadFilegoogle-pigeon-algorithm.jpg

در سال 2014 گوگل الگوریتم جدیدی به نام کبوتر یا Pigeon را معرفی کرد. این الگوریتم کبوتر گوگل باعث می شود نتایج جستجو در گوگل بر اساس موقعیت مکانی و محلی نمایش داده شود.

این الگوریتم باعث سرعت بیشتر برای رسیدن به نتایج و همچنین موجب نمایش نتایج نزدیکتر به آنچه که شما می خواهید می شود. برای مثال زمانی که شما به دنبال یک دانشگاه می گردید گوگل دانشگاه ها را به نسبت نزدیکی به شما نمایش می دهد.

این ابزار گوگل باعث شده نتایج جستجو شما در مکانهای مختلف متفاوت باشد ، گوگل رفته رفته رو به سئو محلی دارد گام بر می دارد و این اولین قدم گوگل به سوی این هدف است.

از مقاله بالا می شود نتیجه گرفت مالکین وب سایت باید به فکر سئو محلی نیز باشند برای مثال از نقشه گوگل و سایر ابزارهایی که گوگل برای تشخیص موقعیت جغرافیایی استفاده می کند در وب سایت خود بهره گیرند. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.


  

94/6/22
10:56 ص

AdministratorfilesUploadFilejazbe terafike bishtar.jpg

یکی از مهمترین راه های افزایش بازدید کننده سایت بهینه سازی سایت یا همان سئو می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

چند مورد که در بالا بردن بازدید کنندگان وب سایت به شما کمک می کند:

اولین چیزی که در هنگام ورود به یک سایت جلب توجه می کند زیبایی آن سایت می باشد پس سایت خود را هر چه زیباتر طراحی کنید.

در طراحی وب سایت اصول و استاندارد های بهینه سازی از نظر موتور های جستجوگر را در نظر بگیرید.

یکی از مهمترین مسائل استفاده از هاست خوب و معتبر است ، زیرا با داشتن هاستهایی با سرعت بالا که 24 ساعته خدمات می دهند می توان ترافیک سایت خود را بالا ببریم.

هیچگاه از متنهای تکراری و کپی استفاده نکنید. و همیشه سایت را به روز نگه دارید.

محتوای سایت خود را Seo Friendly کنید ، یعنی صفحاتی ایجاد کنید که برای موتور های جستجوگر جالب باشند.

از شبکه های اجتماعی در سایت خود استفاده کنید ، مطالب سایت خود را در آنها به اشتراک بگذارید تا مخاطبین این شبکه ها با شما آشنا شوند و به سایت شما مراجعه کنند.

لینک تبلیغاتی در سایت خود قرار دهید ، درج لینک و یا تبلیغات بنری و آگهی می تواند کاربران را به سمت  وب سایت شما هدایت نماید و یا حتی با برند و نام تجاری شما آشنا نماید. همچنین میتوان لینک خود را در دیگر سایتها قرار دهید .

همیشه از کلمات کلیدی استفاده نمایید.

یک فروم فعال می تواند ترافیک و رنکینگ بالایی را به شما اختصاص دهد. ایجاد فروم در کنار طراحی سایت شما موجب تقویت برند شما می شود و اعضای فروم به مانند مبلغان کسب وکار شما خواهند بود و با ادامه این روند در سئو وب سایت اثر زیادی برجا خواهد گذاشت. 

مهمترین قسمت سئو محتوا وب سایت است ، همواره محتوا متمایز در وب سایت خود قرار دهید همیشه سعی بر این داشته باشید که محتوا شما جذاب باشد و کاربر را در وب سایت شما نگه دارد.

شما می توانید در وب سایت خود ویدئو قرار دهید ، ویدئو موجب می شود کاربر زمان بیشتر در وب سایت شما بماند.

سایتهای زیادی در زمینه های مختلف وجود دارد ولی این را بدانید هرچه رتبه شما در جستجو بالاتر باشد بازدید از سایت شما بیشتر و در نتیجه کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا می کند . شرکتهای زیادی وجود دارد که در زمینه سئو به شما کمک می کنند که در انتخاب آنها باید توجه زیادی کرد از جمله شرکتهای خوب و معتبر در زمینه سئو به شرکت مبنا می توان اشاره کرد.


  

94/6/22
10:56 ص

AdministratorfilesUploadFilecreative-flash-websites.jpg

فلش برنامه ای برای ایجاد انیمیشن ، ویدئو ، بازی و... است که بسیار طرفدار دارد. اکنون فلش پالیر را شرکت ادوبی به کاربران ارائه می کند. در این مقاله تاثیرات مخرب فلش و ارتباط وب سایت های فلش با سئو سایت را به صورت مختصر توضیح می دهیم. تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

اولین موضوع این است که موتورهای جستجو محتوا فلش را دوست ندارند. محتوای فلش برای موتورهای جستجوگر قابل خواندن نیست پس جستجوگر تمام آن صفحه را اینداکس نمی کند.

یکی از مشکلات فلش حجم بالا آن نسبت به عکس و متن است. وب سایت هایی که از فلش استفاده می کنند دیرتر بارگذاری می شوند در نتیجه اکثر کاربران صبر زیادی برای بارگذاری وب سایت نمی کنند و از آن خارج می شوند و بازدید کنندگان کاهش پیدا می کند.

یکی از بزرگترین مشکلات نصب نبودن فلش پلیر بر روی سیستم بعضی کاربران و یا بروز نبودن این برنامه است که موجب می شود فایل فلش شما نمایش داده نشود ، این موضوع در وب سایت های تمام فلش اهمیت فراوانی دارد.

چند نمونه دیگر از این مشکلات عدم رعایت استاندارد های وب سایت در به کارگیری فایل های فلش ، سخت بودن بروزرسانی این وب سایت ها است زیرا نیاز به تخصص در زمینه فلش دارد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ