سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

94/8/26
10:49 ص

درآمد اصلی ترین منشا تامین خانواده است؛ خانواده ای که خود اصلی ترین جامعه موجود در جهان می باشد.

تمام انسان های جهان، هر روز به دنبال کسب درآمد می باشند. اما مهمترین مسئله در این بین، افزایش فروش و راه های افزایش فروش است.

مردم در تمام جوامع دنیا به دنبال کسب درآمد و افزایش فروش برای تامین معاش خود و بهبود وضع زندگی و رسیدن به رو یا های زندگیشان می باشند.

مهمترین مسئله ای که این روزها برای بدست آوردن هر چیزی و شی و حتی رویا مهم می باشد، داشتن افکار مثبت نسبت به، بدست آوردن آن می باشد. متخصصان و روانشناسان بر این باورند که آدم با افکار مثبت نسبت به هر چیزی، و البته تلاش در راه رسیدن به آن، خیلی زود می توانند به رویای خود و هدف خود دست پیدا کنند.

افزایش درآمد

پس برای افزایش درآمد اولین مسئله ایی که باید در نظر داشته باشیم، افکار مثبت نسبت به آن می باشد. یعنی به خود تلقین کنیم و این فکر را در ذهن داشته باشیم که حتما ما " می توانیم ".

سپس باید برای داشتن درآمد و افزایش فروش، به دنبال راه و روشی باشیم، که ما را به موفقیت برساند.

هدف ما در نگارش این مطالب موفقیت شما دوستان می باشد. ما بر این باوریم برای داشتن جامعه ی آرمانی و جامع خوب و زیبا، باید افراد موفق زیادی داشته باشیم. و این موفقیت در گرو تلاش گروهی و همکاری و همفکری گروهی بدست می آید. هدف ما از نگارش مقالات، در اختیار گذاشتن تجربیات خود با شما و اشتراک آنها با شما می باشد. لطفا شما نیز تجربیاتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

بعد از جست و جوی راه و روش های مورد نظر برای هدف خود، که در اینجا مد نظر ما هدف افزایش فروش است، باید برای آن تلاش نماییم. تلاش در هر زمینه ای کاری باعث پیشرفت ما خواهد بود.

  •  لطفا تنبلی را کنار بگذارید.
  •  برای بدست آوردن هدف خود اولین قدم را بر دارید.
  • شروع هر کاری سخترین مرحله ای آن است.
  • اما به شما می گویم بعد از شروع همه چیز راحتر جلو خواهد رفت.
  • شروع در خود نبوغ به همراه دارد، یعنی بعد از شروع می توانید راه های بهتری را برای ادامه کار پیدا نمایید.

افزایش درآمد

در آخر دو نکته مهم را برای افزایش فروش و رسیدن به هدف به شما تذکر می دهم؛ البته شما می توانید مقاله راه های افزایش فروش را که به طور کامل تری به توضیح این مسئله پرداخته ایم، مطالعه نمایید.

  1. اگر قصد افزایش فروش و درآمد زایی برای خود و کسب و کار خود را دارید، حتما حتما حتما با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت، اقدام به راه اندازی و طراحی سایت نمایید. البته سایتی که تمام اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. و بتوان از آن به عنوان یک بنگاه در تجارت الکترونیک استفاده نمود، زیرا در غیر این صورت در جذب مخاطب و جست و جو توسط موتور های جست و جوگر به مشکل برخورد خواهید نمود. این مسئله رکن مهمی در پیدا کردن تجارت شما در اینترنت می باشد. شما در هر زمینه در گوگل اگر جست و جو کنید، مسلما فقط صفحات اول آن را بررسی می نمایید، اما چگونه به این مهم دست پیدا کنیم، راز رسیدن به این مسئله یک مورد می باشد: " بهینه سازی سایت "، لطفا این بخش و آمار آن را مطالعه نمایید. رسیدن به این نتایج اتفاقی و بدون داشتن علم و تجربه کافی، ممکن نمی باشد.
  2. دومین نکته ایی که باید آن را حتما به شما تذکر بدهم، برای افزایش فروش، بیشتر و پیش تر از فروش زیاد، رضایت مشتری و داشتن مشتریانی ست که از شما رضایت داشته باشند. این مسئله قطعا باعث تبلیغ بیشتر شما خواهد شد. مشتریانی که در بحث تجارت این روزها با نام مشتریان وفادار آنها را می شناسیم، که برای شما تبدیل به ابزاری تبلیغاتی خواهند شد، تبلیغاتی مفید که نام بنگاه تجاری شما را بر سر زبان می اندازد، و حتی ممکن است باعث رسیدن به هدفی مثل برند شدن و برند سازی در زمینه کاری خود شوید. مثلا در زمینه وسایل ورزشی نام شرکت نایک به عنوان یک برند شناخته شده و ماندگار به خاطر رضایت مشتریان از این شرکت، در ذهن های اکثریت مردم جهان، مانده است.

اینها نکات کم و البته کافی ای بود که در اختیار شما قرار دادیم، برای اینکه از همین امروز شروع نماییم.

سرمایه گذاری بر روی هدف را لطفا شروع نمایید، و برای آن تلاش نمایید و کار را آغاز کنید. مطمئن باشید موفق خواهید بود.

حرف آخر را برای رسیدن به:

  1. هدف
  2. جسارت شروع
  3. سرمایه گذاری مثبت
  4. افکار مثبت

را با مثال و داستانی واقعی از یک مادر فداکار برایتان تمام می کنم:

در تاکسی نسشته بودم، یک خانوم که عنوان کرد معلم است بعد از شروع بحث کمبود درآمد راننده تاکسی، و مخارج زیاد زندگی و بچه هایش، شروع به سخن کرد؛

ایشان داستان را اینگونه شروع کرد که بعد از فوت همسر، می توانستم با پس انداز و درآمد های مانده ی همسرم، در آن زمان زندگی خوبی را ادامه دهم، اما تصمیم گرفتم تمام داشته هایم را صرف موفقیت دو فرزندم نمایم. هر چه داشتیم، حتی خانه را فروختم و تمام آنها را تا به امروز برای رسیدن فرزندانم به تخصص در زمینه پزشکی هزینه نمودم. امروز بعد از بیست سال آن فرزندان که به متخصصان جراحی خوبی در شهر تبدیل شده اند، هم برای من و هم برای خود و خانواده یشان زندگی مناسب و زیبایی را ساخته اند.

 شاید در آن زمان می شد خیلی ساده به روزمرگی پرداخت و ادامه زندگی را به سادگی گذراند، اما تصمیم گرفتم برای رسیدن به هدفم سرمایه گذاری بر روی علم و دانش فرزندانم نمایم. تمام داشته هایم را صرف آنها نمودم، و چندین سال است ثمرات آن را با لذت تماشا می نمایم.

پس دوستان، از همین الان تصمیم به شروع کنیم و سرمایه گذاری را آغاز نماییم. بر روی هر هدفی که در ذهن آن را می پرورانیم.

افزایش درآمد


  

94/8/26
10:48 ص

شاید این مقاله ای که در مورد کارمند وفادار برای شما در اینجا می نویسیم شما دوستان نتوانید ارتباط کلی با طراحی سایت و رسیدن به بازاریابی اینترنتی بر قرار نمایید، اما یکی از نکات مهم برای رسیدن به افزایش فروش یک شرکت، داشتن کارمند وفادار می باشد.

کارمند وفادار

کارمند وفادار کیست؟

شما می توانید با داشتن کارمند وفادار به تجارت خود رونق بخشید، اما برای اینکه یک کارمند را به مرحله ی وفاداری به شرکت و کسب و کار برسانیم، راه حل آن چیست؟

برای این کار کافی ست با امکاناتی که در اختیار یک کارمند قرار می دهیم و اینکه او را در سود و زیان شرکت شریک می نماییم، باعث این شویم که یک کارمند به درجه وفاداری به شرکت و کسب کار ما تبدیل شود.

یک کارمند اگر خود را سهیم در سود و زیان کسب و کار ما بداند و نسبت به سودی که از شرکت بدست می آید او نیز بهره ای ببرد، قطعا با انگیزه بهتری برای ما کار می نماید و حتی اگر در زمینه بازاریابی برای ما فعالیتی انجام نمی دهد و پست سازمانی او جدا از مسائل بازاریابی مباشد، برای ما تبدیل به یک بازاریاب فعال شده و در بسیاری از جمع هایی که حضور می یابد به تبلیغ از کسب و کار ما می پردازد.

حتی کارمند وفادار در بسیاری از موارد که صحبت از کسب و کار ما می شود از ضمینه کاری ما و تولیدات و خدمات و محصولات شرکت ما به دفاع می پردازد.

این گفته را با یک مثال از استاد گرامی خود جناب مهندس امیر عباس کرمی بیشتر تشریح می نمایم.

در سفر یکی از دوستان ایشان به کشور آمریکا وقتی دوست ایشان در یک رستوران در هنگام صرف غذا مشغول به خوردن غذا و چک کردن ایمیل خود با لپتاپ شخصی که ساخت شرکت IBM بود، لپتاپ او دچار مشکل می شود؛ یکی از کارمندان شرکت IBM که در آن رستوران مشغول به صرف غذا با این موضوع را تماشا می کند و خود را مستلزم می داند که از محصول کمپانی خود حمایت نماید. کارمند IBM لپتاپ شخصی خود را در اختیار ایشان قرار می دهد و همچنین حل مشکل لپتاپ ایشان را پیگیری می نماید.

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چرا این کارمند نسبت به محصولات کمپانی خود اینگونه واکنش نشان داده است و از آن دفاع نموده است؟!

شاید اگر این مورد در کشور ما اتفاق می افتاد بسیاری از کارمندان شرکت های تجاری در ایران بی تفاوت از این مسئله عبور می کردند و یا حتی با گفتن تاکید به اینکه تمام محصولات این شرکت اینگونه می باشند، اقدام بیشتری در تخریب شرکت خود می کردند.

اما چرا؟!

زیرا کارمندان در کشور ما از سوی کارفرما های خود در سود و زیان شرکت دخیل نیستند و اصطلاحا کار را برای خود نمی دانند. ولی آن کارمند IBM با توجه به اینکه کمپانی IBM به او توجه زیادی نموده است و برای او امکانات و تسهیلات زیادی فراهم نموده است و او را در سود و افزایش فروش شرکت سهیم نموده است، او را تبدیل به یک کارمند وفادار نسبت به کمپانی IBM نموده است که او اینچنین برخورد می نماید.

پس ما اگر قصد این را داریم توسط تک تک اعضاء شرکت خود این شرایط را به وجود آوریم که برای ما بازاریابی انجام شود و همه آنها از شرکت ما دفاع نمایند، می توانیم با سهیم کردن آنها در سود و زیان شرکت و ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب، نسبت به این کارها و حمایت ها ترغیب نماییم.

سفارش ما به شما کارفرمایان عزیز این است که اگر قصد دارید کسب و کار پر رونقی را داشته باشید ابتدا به ابزار و افراد خود دقت نمایید و رضایت مندی آنها را جلب نمایید و سپس به سمت جذب و رضایت مندی مشتری و همچنین تبدیل مشتریان خود به مشتری وفادار کسب و کار خود را رونق بخشید. بعد از داشتن این دو مورد شما به راحتی و با کمک تعداد زیادی انسان که نسبت به کار شما وفادار می باشند، می توانید اقدام به بازاریابی نمایید.

پس قبل از شروع هر فعالیت تجاری اهداف خود را در این زمینه ها برنامه ریزی نمایید و نیرو های خود را به درستی و با توجه زیاد جذب نمایید و سپس به سراغ روش های بازاریابی و بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک برای رسیدن به افزایش فروش و داشتن یک تجارت پر رونق بپردازید و همچنین با طراحی سایت حرفه ای خود را جزئی از خانواده بزرگ تجارت الکترونیک نمایید.


  

94/8/23
2:25 ع

شاید تا بحال کد QR به چشم شما خورده باشد ولی دانش کافی در موردش و نحوه ی کارکردش نداشته باشید. QR مخفف Quick Response که معنای لغوی آن می شود پاسخ سریع!  QRدر واقع یک نوع بارکد دو بعدی است که توسط گوشی های هوشمند و دستگاه های مخصوص خوانده می شوند این کد ها به طور مستقیم  به متن ایمیل و.... اینک میشوند. حتی این قابلیت را دارند که با اسکن این کد به سایت مربروطه وصل شوید.

QR  در کشور های شرقی کاربرد فراوانی دارد و در کشور های غربی در حال رواج پیدا کردن است طولی نمی انجامد که شما در همه جا با این کد برخورد کنید از بسته بندی محصولات گرفته تا طراحی وب سایت ها. چرا که کاربر فراوانی در بازاریابی،تبلیغات و برند ها و ... دارند.

چرا باید به کد QR اهمیت دهیم؟

با همه گیر شدن گوشی های هوشمند و افزایش روز افزون  تعداد این گوشی ها زمینه ی مناسبی برای رشد کد QR است چرا که قادر است با اسکن از راه دور خوانده شود و داده ها را به مشتری اتنقال دهد. این قدرت انتقال داده های سریع تاثیر مهمی بر تبلیغات و بازاریابی خواهد داشت.

کد QR چه تفاوتی با بارکد UPC1D (تک بعدی) دارد؟

هر گاه اسم بارکد میاید یاد یک دسته خطوط عمودی میافتیم که قابلیت نشان دادن 30 عدد را دارد اما بارکد QR داده ها را هم در خطوط عمودی و هم در خطوط افقی ذخیره می کند و وسعت دامنه داده هایش تا 7089 عدد می باشد. به علت همین دامنه اطلاعاتی وسیع قادر است به هر چیزی لینک داده و وصل شود.

چگونه یک کد QR را اسکن کنیم؟

اگر شما یک smart phone مثل آی فون، اندروید و بلک بری دارید. تعدادی از برنامه های اسکنر بارکد خواهید داشت. اسکنر QR  کد را به وسیله دوربین مبایل اسکن و رمزگشایی می کند. استفاده از این اسکنر ها رایگان بوده و کافیست فقط آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

چه چیزی را می توان به صورت یک  QR Code در آورد؟

یک تصویر مبتنی بر لینک  HyperText که بصورت آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد را  کد  QR می گویند. هر URL می تواند به یک  QR تبدیل شود در ادامه این بحث می توان گفت که هر صفحه از وبسایت را می توان به عنوان یک نتیجه از اسکن QR دانست. شما می توانید با تبدیل کردن وبلاگتان به یک کد QR دیگران را به بازدید از آن تشویق کنید.

شما حتی می توانید کد QR را بطوری تنظیم و برنامه ریزی کنید که وقتی از آن اسکن شد با شماره خاصی از کاربر با شما  تماس گرفته شود و یا به آن یک پیامک حاوی اطلاعات از قبل مشخص شده برایتان ارسال شود. گوشی شما دستورات ارسال شده را تشخیص داده  و اپلیکیشن لازم را صدا می کند. این قابلیت ها استفاده این کد ها را در تبلیغات  روز افزون  می کند.

کد QR را چه جاهایی می توان قرار داد؟

این کد در هر جایی می تواند قرار بگیرد از بسته های محصولات، بنرهای تبلیغاتی و روزنامه ها گرفته تا بر روی دیوار ها و پوست انسان (می توان آن را بر روی پوست tatoo کرد)!

با آنکه میتوان کدهای QR در سایت استفاده کرد ولی به یاد داشته باشید که آن ها را جایگزین لینک های قدیمی نکنید چرا که کاربر آنلاین همچنان ترجیح می دهد که بر روی لینک کلیک کند تا اینکه با گوشی همراه کدی را اسکن کند!

استفاده از کد QR در بازاریابی:

 در هنگام استفاده از کد QR در بازاریابی باید دقت کنیم که اطلاعات انتقاد داده شده فراتر از لینک ورود به یک سایت باشد چرا که این کار با یک کلید برای کاربر مقدور می باشد و دیگر نیازی به صرفه زمان ندارد.

فراموش نکنید که این شیوه هنوز نوپا و جوان است و بسیاری از کاربران نمی دانند چگونه با آن کار کنند شما باید طریقه استفاده از کد QR را در اختیار کاربران قرار دهید.

چگونه می توانیم کد QR بسازیم؟

به راحتی شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های طراحی کد QR  بسازید. در قدم اول هدفتان را از ساخت این کد دریابید.

در سایت های زیر شما می توانید به صورت رایگان کد QR بسازید.

http://www.qrstuff.com/

http://qrcode.kaywa.com/

http://quikqr.com/


  

94/8/23
2:25 ع

از مهمترین اهداف سایت های شرکتی افزایش فروش سایت فروشگاه و برقراری ارتباط با مشتری می توان نام برد. راه های زیادی برای جلب کاربر برای سایت وجود دارد از رعایت سئو گرفته تا تبلیغات اینترنتی و ایمیل های تبلیغی، اما نکته مهم این است که کاربران را به مشتری و یا یک مخاطب دائمی تبدیل کنیم و فقط برای همین هدف هزینه های سنگینی را متقبل می شوند و افزایش مخاطب تنها عامل مثبتی برای رسیدن به این هدف هستند.

چک لیستی برای افزایش فروش سایت

چند راهکار را برای جلب رضایت و اعتماد کاربران  و تبدیل آن ها به مشتری ثابت معرفی میکنیم.

بهینه سازی گرافیکی سایت و افزایش سرعت آن

زمان بارگذاری یک صفحه سایت و حجم آن باید به گونه ای باشد که مخاطب یا کاربر را خشته نکند و رضایتش را جلب کند.

نحوه نمایش در مرورگر های مختلف

در ایران مرورگرهای گوگل کروم،  فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر بیشترین کاربرد را دارند که هر کدام از آن ها کد نویسی مختصی  HTML و  Css دارند. برای مثال اگر در گوگل کروم نمایش مناسبی نداشته باشیم بیش از 30% مخاطبان خود را از دست می دهیم و پتانسیل عالی برای افزایش قروش سایت به هدر خواهد رفت.( صفحه نمایش گوشی ها و تبلت ها)

ایجاد حس امنیت

جلب اعتماد مشتریان  تاثیر بسزایی برای افزایش فروش به همراه داردبرای این کار لازم است مجوز های لازم را تهیه و آن ها را در صفحه اصلی به نمایش بگذاریم تا به سایتمان اعتبار بخشد و قانونمندی مارا به کاربران انتقال دهد.

کارایی سایت و راحتی استفاده

خود را به عنوان یک مشتری در سایت خود ثبت نام کنید و برای خود محصولی سفارش دهید و تمام مراحل عضویت و ثبت خرید را طی کنید که معایب و ابهامات کارتان را متوجه شوید. با مراجعه به آمارگیر سایت صفحاتی که مخاطبان از آن خارج می شوند را بررسی کنید و متوجه کمی ها و کاستی ها می شوید.

ارتباط و شناخت دو طرفه با کاربران

اختصاص دادن قسمت های تماس با ما و درباره ی ما به منظور ارتباط دو طرفه و شناخت متقابل امری ضروریست. ارائه توضیحات کامل طریق سفارش کالا، شرایط و قوانین، نحوه ارسال، نحوه پرداخت و امسال این ها برای یک فروشگاه اینترنتی الزامیست و تاثیر بسزایی بر افزایش فروش سایت خواهد داشت.

نظرات مشتریان

تخصیص دادن بخشی برای اظهار نظر کردن مشتریان و رضایت آن ها از خرید کردن از سایت راه مناسبی برای سوق دادن کاربران برای خرید از سایت  است وباعث افزایش فروش سایت می شود. در این قسمت باید اعتماد کاربر و ایجاد احساس امنیت را در نظر بگیریم و از بزرگ نمایی و اغراق بپرهیزیم.

کاهش تعداد فیلدهای فرم ثبت نام یا خرید

هر سایتی قوانین مربوط به خود را برای طراحی فرم ثبت نام دارد. از قراردادن تعداد زیاد فیلدهای ثبت نام خوداری کنید تا تعداد عضو شوندگان افزایش یابد.

بخش سوالات متداول

بخشی را برای سوالاتی قرار دهید که اکثر کاربران آن را می پرسند و با دقت به آن ها پاسخ دهید این کار باعث می شود حجم کاری شما در آینده کاهش یابد و راحتی و رضایت کابران را فراهم می کند.

پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین

پاسخگویی آنلاین از ویژگی های یک سایت فروشگاهی قوی است. شما می توانید همان لحظه که کاربران سوال خود را مطرح می کنند و در سایت حضور دارند پاسخ آن ها را بدهید و مشوق آن ها برای خرید باشید.


  

94/8/20
10:26 ص

در این مقاله از مقالات شرکت طراحی سایت مبنا قصد داریم راه کارها افزایش فروش را آموزش دهیم

سیستم فروش چیست؟

مجموعه ای از اجزای یکتا است که بیشتر آن ها قادرند با یکدیگر و دیگر اعضای خارجی تعمال پیچیده ای داشته باشند.

Administrator\files\UploadFile\increase sales.jpg

مثلا زمانی شما اجاقی را می فروشید یک سری از سوالات مانند چه کسی غذا را میپزد، دیگر افراد خانواده چه غذایی را دوست دارند، چه کسی هزینه ی تهیه مواد اولیه را پرداخت می کند و... پیش میآید و فروش را پیچیده تر می سازد.

پس بهتر است در همان ابتدا یک سیستم فروش مشخص کنیم و موجوب افزایش فروش شویم.

در قدم نخست:

همه ی افراد ذینفع را با منافع بالقوه را شناسایی کنید.

فرهنگ و سیاست داخلی شرکت را بفهمید.

با افراد مهم ارتباط و اتحاد بر قرار کنید.

با افراد شرکت ملاقات و جلساتی ترتیب دهید تا فروش پیش برود.

با برنامه ی  تحویل مرحله ای، نصب و راه ندازی موافقت کنید.

پس از فروش همچنان با آن ها در ارتباط باشید و اعتمادشان را تحکیم کنید.

مراقب فرصت های آینده باشید تا آن ها را از دست ندهید.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ