سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 >

98/2/2
10:13 ص

 

یکی از وسایلی که امروزه در بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرد گاو صندوق می باشد. همانطور که می دانید گاوصندوق دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آنها ویژگی های خاص مربوط به خود می باشند، یکی از پرکاربرد ترین نوع های گاوصندوق با نام گاوصندوق دیجیتالی شناخته می شود. این گاوصندوق که نسل پیشرفته گاوصندوق هایی که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفتند می باشد دارای ویژگی هایی هستند که آنرا به عنوان برترین گاوصندوق موجود در بازار معرفی نموده است که در ادامه به بررسی همه جانبه گاوصندوق دیجیتالی خواهیم پرداخت.

گاوصندوق دیجیتالی و مزایای استفاده از آن

گاوصندوق دیجیتالی به عنوان یکی از جدید ترین انواع گاوصندوق شناخته می شود که نسبت به سایر گاو صندوق هایی که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت دارای مزایای مختلفی می باشد. اولین مزیتی که با اولین رو به رویی به آن پی خواهید برد طراحی و ساخت گاوصندوق دیجیتالی می باشد. گاو صندوق های دیجیتالی بر خلاف مدل های قدیمی خود در مدل های مختلف با ابعاد متفاوتی ساخته می شود که استفاده از آنها را بهینه تر نموده است. در حال حاضر گاوصندوق دیجیتالی در مدل های رو میزی و ایستاده طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید بر اساس نیاز خود نسبت به خرید هر یک از مدل های آن اقدام نمایید. از جمله دیگر مزایای استفاده از گاوصندوق دیجیتالی می توان به افزایش ایمنی آن با به کار بردن قفل الکترونیکی آن اشاره نمود. قفل های الکترونیکی با قابلیت رمز گذاری عددی ده ها برابر بیشتر از گاوصندوق های قدیمی که به وسیله کلید و قفل های چرخشی باز می شدند امنیت داشته و احتمال باز شدن آنها توسط سارقین بسیار کاهش یافته است.

امنیت بیشتر با گاوصندوق دیجیتالی

سرقت از منازل و محیط های کاری همیشه وقتی صورت خواهد گرفت که شما در محیط حضور نداشته باشید. با توجه به اینکه سارقین در بسیاری از مواقع از زمان بازگشت شما به محیط اطلاعی ندارند در نتیجه مدت زمان کمی را برای سرقت در نظر میگیرند از این رو یکی از راه هایی که می توان آنها را در این امر ناکام گذاشت این است که با انجام کارهایی از جمله خرید گاوصندوق دیجیتالی زمان را از آنها گرفت. یکی از ویژگی هایی که گاوصندوق های دیجیتالی از آن برخوردار می باشند آن است که برای بازکردن آنها نیاز به زمان بسیاری می باشد و همین امر سبب می شود تا سارقین در مدت زمان کمی که دارند نتوانند گاوصندوق را باز کرده و اموال موجود در آن را مورد سرقت قرار دهند. گاوصندوق های دیجیتالی به طور معمول از 6 الی 16 رقم رمز را خواهند پذیرفت که شما می توانید با در نظر گرفتن یک رمز دقیق و غیر قابل حدس زدن بر روی گاو صندوق دیجیتالی خود هر سارقی را ناکام گذاشته و به بهترین نحو ممکن از اموال و دارایی های خود محافظت نماید. گاوصندوق های دیجیتالی به دلیل دارا بودن فضای بسیار بزرگ و بهینه و حتی دارای درب های داخلی برای محافظت بیشتر به شهرت رسیده اند که خرید آنها را به صرفه تر نموده است. شما می توانید به راحتی نسبت به خرید گاوصندوق دیجیتالی از فروشگاه تجهیزات فروشگاهی، اداری و لوازم جانبی اقدام نمایید

 


  

98/1/26
9:24 ص

 

بسیاری از کسبه و تجاری که در زمینه های اقتصادی فعالیت دارند مطمئنا همواره چه در محیط کاری و چه در منزل اموال و مدارکی دارند که نیاز است تا به صورت شبانه روزی از آنها محافظت شود تا از سرقت آنها جلوگیری شود. به طور معمول کسبه پول نقد، طلا، اسناد، دسته چک ها و دیگر مدارک خود را یا در محل کار و یا منزل خود نگهداری می کنند از این رو لازم است تا آنها را در گاوصندوق های ایمن قرار دهند. گاوصندوق خانگی یکی از آن دست گاوصندوق هایی هستند که متناسب با قرار گیری در محیط خانه طراحی و ساخته می شوند و می توان از آنها در پذیرایی ، اتاق خواب و حتی به صورت مخفیانه در درون دیوار ها نیز استفاده نمود.

انواع گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از مدل های مختلف گاوصندوق می باشد که از آن برای محافظت بیشتر اموال و دارایی های با ارزش در برابر سرقت استفاده می شود. گاوصندوق هایی که امروزه تولید می شوند در دو نوع دیجیتالی و دستی خواهند بود که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود خواهند بود. در نوع دستی گاوصندوق خانگی رمز گذاری بر روی آن به وسیله قفل های رمز نگاری شده دایره ای می باشد که معمولا از یک الی سه واحد رمز نگاری تشکیل شده است و برای باز کردن گاو صندوق لازم است تا هر سه رمز نگار به درستی تعیین شده باشند و در ادامه قفل نهایی را به کمک کلید گاو صندوق باز کرده و محتویات داخل آن را افزایش یا کاهش داد. نوع دیجیتالی گاو صندوق خانگی نسل پیشرفته گاو صندوق نامیده می شود. این مدل از گاوصندوق نیازی به کلید نداشته و به کمک رمز های عددی با استفاده از صفحه کلید الکترونیکی بازگشایی می شود. با توجه به امنیت بالاتری که این مدل از گاو صندوق دارد استفاده از گاو صندوق دیجیتالی به عنوان گاو صندوق خانگی رواج بیشتری داشته و در صورتی که شما نیز به دنبال گاو صندوق خانگی مناسبی برای مراقبت از ابزار ، وسایل و اموال خود هستید می توانید از این نوع گاو صندوق خریداری و استفاده نمایید.

خرید گاو صندوق خانگی از راه های گوناگون

برای خرید گاوصندوق خانگی راه های مختلفی وجود دارد، یکی از پر دردسر ترین و زمانبر ترین کارها برای خرید گاوصندوق خانگی خرید حضوری آن از فروشگاه های سطح شهر می باشد. در صورتی که قصد خرید گاو صندوق به صورت حضوری را داشته باشید می بایست وقت خود را صرف پیدا کردن فروشگاه هایی در این زمینه نموده و سپس حضوری به آنها مراجعه نموده و نسبت به خرید گاو صندوق خانگی مورد نظر خود اقدام نمایید. راهی ساده تر برای این منظور آن است که شما به وب سایت های فروشگاهی ارائه دهنده انواع گاو صندوق مراجعه نموده و پس از مطالعه مشخصات و امکانات و ویژگی های هر یک از این گاوصندوق ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق مورد نظر خود اقدام نمایید تا در مدت زمان کوتاهی برای شما درب منزلتان ارسال و تحویلتان شود.

 


  

98/1/21
11:1 ص

 

همه ما مطمئنا ابزار، وسایل، مدارک و همچنین اموال با ارزشی داریم که مایلیم به بهترین شکل ممکن از آنها مراقبت نماییم و آنها را از دزدیده شدن محافظت کنیم. این اموال و وسایل می توانند در محیط اداری و یا مسکونی شما قرار داشته باشند و هر روزی این امکان وجود دارد که مورد سرقت قرار گیرند به همین منظور شما می توانید با استفاده از یک یا چند گاو صندوق به خوبی نسبت به مراقبت از آنها اقدام نمایید. گاو صندوق به عنوان یک ابزار محافظتی در برابر سارقین به کار گرفته می شود. با توجه به اینکه هر گاو صندوق از چندین لایه آهنی و فولادی تشکیل شده است امکان نفوذ به غیر از روش های اصلی باز کردن با کلید و یا قرار دادن درست رمز آن وجود نخواهد داشت و همین امر می تواند امنیت اموال قرار داشته در آن را به خوبی تامین نماید.

گاوصندوق از چه موادی ساخته می شود؟

با توجه اینکه گاوصندوق محلی برای نگهداری اموال و دارایی های مهمی خواهد بود از این رو لازم است تا از سطح امنیت بالایی نیز برخوردار باشد به همین منظور شرکت های سازنده گاوصندوق در تلاش هستند تا با ساخت گاوصندوق های حرفه ای تر و ایمن تر رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم آورند. گاوصندوق های امروز ساخته می شوند از آهن، فولاد و آلیاژ های ترکیبی مقاوم در برابر جوش و برش ساخته می شوند تا حتی در صورتی که تمام گاو صندوق مورد سرقت قرار گرفت، سارقین با استفاده از دستگاه های جوش و برش نیز نتوانند در بدنه گاوصندوق برش ایجاد کنند.

در صورت فراموشی رمز گاوصندوق چه کنیم؟

گاهی این مشکل پیش خواهد آمد که به دلیل سخت قرار دادن رمز ورودی گاوصندوق رمز آنرا فراموش خواهیم کرد و یا کلید آنرا گم کرده باشید و با خود خواهید گفت با توجه به اینکه بدنه گاوصندوق از آلیاژ های مقاوم و ضد سرقت تشکیل شده است دیگر امکان بازگشایی آن را نخواهید داشت و به همین امر تمامی درب ها را بسته خواهید یافت. این در حالی است که شرکت های سازنده گاوصندوق برای چنین شرایطی نیز راه های چاره ای را قرار داده اند و شما می توانید با پشتیبانی این شرکت ها تماس گرفته و تقاضای بازگشایی گاو صندوق را داشته باشید. از طرف شرکت افراد خبره ای به محل شما اعزام خواهد شد که می توانند با ابزار و وسایل مخصوصی که همراه خود دارند نسبت به بازگشایی قفل گاوصندوق شما اقدام نمایند.

خرید گاوصندوق به صورت آنلاین

با توجه گسترش تکنولوژی وب سایت های بسیاری در حال حاضر اقدام به فروش گاوصندوق می نمایند که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها نسبت به خرید آنلاین گاوصندوق اقدام نمایید. گاوصندوق خریداری شده توسط شما توسط پیک مخصوص شرکت برای شما ارسال شده و می توانید به راحتی نسبت به انتقال به محیط مورد نظر خود اقدام نموده و برای افزایش امنیت آن طبق آموزش های داده شده نسبت به تغییر رمز پیشفرض قرار داده شده بر روی آن اقدام نمایید.

 


  

98/1/17
1:45 ع

 

گاو صندوق از سالها پیش تا به اکنون به عنوان یکی از وسایلی که از آن برای محافظت از ابزار و وسایل و اموال و اسناد مختلف استفاده می شده است شناخته می شود با گسترش روز افزون علم تکنولوژی های ساخت گاو صندوق نیز پیشرفته تر شده و امروزه شاهد تولید گاوصندوق های بسیار حرفه ای و مقاوم تر از گذشته هستیم که بسیاری از سارقین را ناکام گذاشته و آنها را دست خالی روانه کرده اند. با توجه به نیاز بازار امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نیز در بستر اینترنت راه اندازی شده اند که با ارائه اینترنتی گاو صندوق خرید آنرا برای مشتریان راحت تر نموده است. در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مایلید با خرید اینترنتی گاوصندوق در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تهیه گاو صندوق مورد نیاز خود اقدام نمایید می توانید به یکی از سایت های فروش گاوصندوق مراجعه نموده و نسبت به ثبت خرید خود اقدام نمایید.

خرید اینترنتی گاو صندوق چه مزایایی دارد

شما به عنوان خریدار گاو صندوق مطمئنا این حق را خواهید داشت تا اطلاعات کاملی در رابطه با گاوصندوقی که قصد خرید آنرا دارید به دست آورید، مطمئنا در صورتی که نسبت به خرید حضوری گاو صندوق اقدام نمایید در وهله اول با حق انتخاب کمی رو به رو خواهید بود و در نهایت می بایست از میان موجودی فروشگاه مربوطه نسبت به انتخاب یکی از گاو صندوق ها اقدام نمایید. همچنین فرصت زیادی برای بررسی اطلاعات گاو صندوق ها نخواهید داشت و در مدت زمان کوتاهی می بایست نسبت به خرید گاو صندوق خود اقدام نمایید این در صورتی است که در صورتی که قصد خرید اینترنتی گاو صندوق با قیمت مناسب  را داشته باشید این فرصت را خواهید داشت تا در هر لحظه از شبانه روز با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش گاو صندوق نسبت به مطالعه دقیق ویژگی ها و مشخصات هر یک از گاوصندوق ها اقدام نمایید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت به گاوصندوق مورد نظر خود دست یافته و نسبت به خرید اینترنتی گاوصندوق مورد نظر خود اقدام نمایید.

طریقه خرید اینترنتی گاو صندوق

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مایلید تا به وسیله خرید اینترنتی گاو صندوق، یک گاوصندوق حرفه ای و ایده آل را برای خود خریداری نمایید می توانید به سایت های فروش اینترنتی گاو صندوق مراجعه نموده و پس از ثبت نام در این سایت ها نسبت به بررسی انتخاب و مقایسه محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید. در ادامه می توانید تا محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان افزوده و با اضافه نمودن آدرس تحویل گرفتن گاو صندوق و تعیین نحوه پرداخت هزینه آن فرایند خرید اینترنتی گاو صندوق خود را به پایان برسانید. یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین وب سایت هایی که در زمینه فروش اینترنتی گاو صندوق فعالیت دارد فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروشگاهی و اداری و لوازم جانبی می باشد که پس از خرید از آن سفارش شما ثبت شده و توسط تیم پشتیبانی وب سایت بررسی می شود و پس از تامین گاوصندوق از انبار فروشگاه برای شما ارسال می شود و میتوانید با استفاده از دفترچه راهنمای همراه آن نسبت به راه اندازی و تغییر رمز موجود بر روی آن اقدام نمایید.

 

 


  

98/1/15
10:52 ص

زمانی که مدت زمان طولانی را در یک ساختمان زندگی می کنید رفته رفته قسمت های مختلف ساختمان دچار خرابی می شود و به  این ترتیب نیاز به تعمیرات ساختمان پیدا می کنید. تاسیسات خانه و کفپوش و دیوارپوش بر اثر گذشت زمان دچار خرابی هایی می شوند که مجبور می شوید دائمتعمیرات ساختمان را انجام دهید و این رول رفته رفته بیشتر شده و برای شما خسته کننده خواهد بود بنابراین در چنین شرایطی استفاده از بهترین کار تعمیرات ساختمان به شکل کلی و تعویض تاسیسات ساختمان می باشد. شما با تعمیرات ساختمان به شکل کلی می توانید برای سال ها با خیالی آسوده از ساختمان خد استفاده نمایید. علاوه بر این با استفاده از تعمیرات ساختمان و عایق کردن لوله کشی  ها شما می توانید تا حد زیادی از مصرف انواع انرژی استفاده نمایید.

همچنین در تعمیرات ساختمان می توانید از در و پنجره های جدید و دوجداره استفاده نمایید و نوع کهنه در و پنجره را تعویض نمایید و در این صورت نیز می توانید از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری نمایید. بنابراین با استفاده از تعمیرات ساختمان شما در طول زمان می توانید از بسیاری از هزینه ها صرفه جویی نمایید. با استفاده از تعمیرات ساختمان می توانید دیوارهای ساختمان را و همچنین سقف ساختمان را در صورت خرابی تعمیر کزده ئ از کفپپوش و دیوار پوش مناسب برای ساختمان استفاده نمایید که در انواع مختلفی و متنوعی در بازار وجود دارند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از انواع ان ها را انتخاب نمایید.

در برخی از انجام تعمیرات ساختمان مانند جابه جا کردن ستون اصلی ساختمان که به آن باربر می گویند شما نیاز به اخذ مجوز از شهرداری خواهید داشت بنابراین شما نمی توانید هر کاری را که دوست داشتید برای ساختمان انجام دهید  قبل از انجام تعمیرات ساختمان باید از لیست کارهایی که برای تعمیرات ساختمان به آن ها نیاز دارید اطلاع پیدا نمایید. در صورتی که برای بخشی از خدمات تعمیرات ساختمان نیاز به مجوز داشته باشید می توانید برای اخذ مجوز فرم ها و مدارک مربوطه را ارائه دهید و در صورت قبول کارشناسان شهرداری اقدام به تعمیرات ساختمان نمایید در غیر این صورت شما با مشکلاتی برای انجام تعمیرات ساختمان به شکل غیر قانونی با مشکل مواجه خواهید شد. در تعمیرات ساختمان همچنین پس از بررسی سیستم های سرمایشی و گرمایشی و بررسی ایرادات به رفع عیب و یا تعویض آن ها اقدام می شود و یا در صورت لزوم می توان از امکانات جدید تری در تعمیرات ساختمان برای سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان استفاده نمود.

در تعمیرات ساختمان همچنین می توان محل سریس بهداشتی را تغییر داد و تمام لوله کشی های ساختمان را عایق بندی نمود  و همچنین بازسازی آشپزخانه نقش مهمی را در تعمیرات ساختمان ایفا می نماید و شما می توانیند قسمت ها مختلف آشپزخانه را با امکانات جدید بروزرسانی نمایید. در کلیه مراحل تعمیرات ساختمان شرکت طراحی و بازسازی ساختمان هیرادکو در کنار شما خواهد بود و می توانید از مشورت متخصصین در زمینه های مختلف استفاده نمایید


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ