سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/1/25
10:39 ص

مقصود از تیتر این است که شما در هر شغلی که هستید یا هر صنفی که مربوط به شماست از طراحی سایت تا سایت نیازمندی و درج آگهی رایگان و یا اگر کارتان فروش ترازو و باسکول و حتا اگر در زمین? خرید خودرو در اینترنت مشغول به فعالیت هستید حتما با ایمیل های اسپم در طول روز برخورد می کنید.

اما برخی از ایمیل مارکتینگ ها هستند که هوشمندانه تر عمل می کنند. بگذریم از آنکه اینها هم اسپم هستند و شما در هیچ خبرنام? امنی برای دریافت آنها اقدام نکرده اید اما ممکن است یک هزارم مورد نیازتان باشد.

در این ارتباط نمیخواهیم صحبت کنیم. بحث ما در ارتباط با ایمیل لیست هاییست که به صورت قانونی وجود دارند. از ظاهر و باطن وبسایت ارسال کننده هم می شود با چند کلیک، به اعتبار مطالب و کارکرد صحیح آن و به تبع، ایمیل هایی که به عنوان خبرنامه ارسال خواهد کرد رسید.

اگر دریافت کننده هستید:

به خاطر داشته باشید که با فیلترگذاری های مناسب، به بهترین شیوه، اینباکس خود را مدیریت کنید. اگر از یک سرویس دهند? رایگان و عمومی می خواهید استفاده کنید، بدون شک جیمیل را انتخاب نمایید.

اگر ارسال کننده هستید و یا می خواهید که باشید:


سرویس دهنده های زیادی امروزه در دنیا هستند که به صورت قانونی و با امنیت کامل، ایمیل مخاطبین شما را جمع آوری می کنند. سرویس هایی نظیر mailchimp و constantcontact با دریافت مبالغی در طول ماه و سال، به شما اجاز? ارسال تا 50000 کاربر را می دهند و حتا ابزارهایی برای طراحی یک ایمیل درخور و شان شرکت و تجارت شما را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می دهند.


  

93/1/7
2:0 ع

پس از مدتی که سایتتان را راه اندازی کردید، از خود بپرسید که آیا سایت شما به نیازی به چکاپ سئو دارد یا خیر؟

SEO Check Tool

این یک امتحان است برای آنکه اشکالات موجود در وبسایتتان را بیابید. پیشتر نیز ابزار دیگری را برای چک نمودن سئوی سایت معرفی نمودیم. چه آنانکه به رایگان این کار را انجام می دادند و چه آنان که در ازای خرید پکیج هایشان، خدمات سئو ارائه می نمودند.

اکنون با استفاده از این ابزار جدید شما قادر خواهید بود که اشکالات ریز و جزیی وبسایتتان را با دریافت گزارش تحلیل آماری این ابزار پیدا و در جهت رفع آنها گام بردارید. به همین دلیل هر مدیر وبسایتی که بخواهد سایت خود را در رتبه های موتورهای جستجو ارتقا دهد، نیاز به چکاپ سایت خود با استفاده از چنین ابزاری دارد. البته فراموش نکنید که تحلیل اطلاعات و داده های مربوط به سئو، به صورت حرفه ای می بایست توسط سئوکار متخصص صورت پذیرد اما همچنان می توان با استفاده از ابزار آماد? موجود، کلیاتی از مشکلات را یافت و در جهت رفع آن اقدام نمود.

دستیابی به صفح? اول جستجوی گوگلی، تنها راه دریافت بازدید بیشتر است. به همین دلیل، تمام سایت ها می بایست چکاپ شوند. یکی از ابزارهای رایگان برای چکاپ وضعیت سئوی سایت شما، سئوچکر است که بسیار به شما در کسب رتب? نخست گوگل کمک می کند.

کدام راه مهم تر است؟

حال می پرسیم که کدام راه در بهینه سازی وبسایت، بیشتر به سایت شما کمک می کند تا در صفحات جستجوی گوگلی دیده شوید؟

این پرسش بعدی است که مستقیما ذهن هر کسی را به خود مشغول می کند. اینکه دیگر چه کنید برای دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجو! یکی از بهترین کارها همچنان، دریافت بک لینک حقیقی، طبیعی و غیر تقلبی است.

بک لینک ها در الگوریتم جدید گوگل همانطور که مقالات پیشین اشاره کردیم تاثیر ضعیفی دارند اما نه از تنها از بین نرفته اند که در صورت تولید محتوا و ارائ? متون جدید، تاثیر به سزایی در ارتقای یک URL دارند.

بهتر است برای بررسی تمام موارد فوق هرچه سریعتر ابزار سئوتست را چک کنید.


  

93/1/5
1:0 ع

پاسخ کوتاه به این سوال تنها به 1 خط می رسد: شارپ وان و یا #1 به پیوند یا URLی می گویند که با جستجوی چند کارکتر خاص در موتورهای جستجو به عنوان اولین پیوند نمایش داده می شود. چگونه در گوگل #1 شویم

اما چگونه پیوند خود را که می تواند شامل یک URL مشخص که با WWW آغاز و با اکستنشن مشخص پایان می یابد شارپ وان کنیم؟

اینکه هر صاحب کسب و کاری بخواهد که وبسایتش در صفح? اول گوگل باشد حق اوست و چنین چیزی دور از واقعیت نیست چراکه آنان که صفح? نخست هم هستند نیز از میان همین مدیران وبسایت ها می باشند. با این تفاوت که زمان کدنویسی و طراحی سایت مورد نظر به نکاتی چون سئو شامل تگهای Title و متاتگ ها توجه شده و در عین حال مدیر وبسایت، با وقت گذاشتن بر روی سایت خود و ارتقای روزانه اش تلاش نموده تا وبسایتش به صفح? نخست و رتب? یکم دست پیدا کرده است.

آنچه که ما در شرکت طرح و پردازش مبنا به مشتریان خود می گوییم این است که بخش کدنویسی و طراحی و سئوی ریشه ای را به ما بسپارید اما هر دو طرف (مشتریان و شرکت) تعهد کنیم که سایت را به حال خود رها نسازیم. به همین  دلیل است که بسیاری از وبسایت هایی که در زمینه های متفاوت طراحی نموده ایم، بلااستثنا اگر رتب? یکم یا همان شارپ وان نباشند، قطع به یقین در صفح? اول گوگل یافت می شوند.

ما معجزه نمی کنیم!

برای اطلاعات بیشتر با 0216123 تماس بگیرید تا ضمن ارائ? توضیحات تکمیلی، از 20 درصد تخفیف طراحی سایت نوروزی ما برخوردار شوید.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ