سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 >

92/12/27
5:0 ع

اگرچه که همچنان راه اندازی یک وبسایت برای بسیاری از صاحبان مشاغل و صنایع یک موضوع ناشناخته و نیازمند برون سپاری و سفارش دادن به شرکت هاییست که در این زمینه فعالیت می کنند می باشد اما برای به روز نگاه داشتن یک وبسایت قوی و برای آنکه در یک تجارت به خصوص موفق باشد می بایست علوم متفاوتی چون گرافیک را به خوبی به کار گیرند و بیاموزند. در غیر این صورت باز هم این وظیفه بر دوش فعالان وب و متخصصین امر در حوزه های مختلف طراحی، کد نویسی، گرافیک، استراتژی و سئو خواهد بود.

1- به یک گرافیست خوش ذوق نیازمندید

برای نمونه به این تصاویر نگاه کنید:

vector photo

vector photos

این نوع تصاویر را تصاویر وکتور می گویند و غالبا در طراحی گرافیکی سایتها و برای جلوه های ویژه و رساندن معنا و مفهومی خاص استفاده می گردند. منبع و بانک بزرگ این نوع تصاویرتارنمای شاتر استوک می باشد که البته به خاطر موارد مشخص امکان خرید این نوع تصاویر از این سایت نیست به همین جهت تنها با یک جستجوی ساده در گوگل -تصاویر وکتور- به سیل عظیمی از این تصاویر دسترسی خواهید داشت.

شما برای تزیین وبسایت خود و جدا نمودن آن یک صفح? ایستا و خسته کننده نیازمند استفاد? بهینه از نرم افزارهای فوتوشاپ، کرل، XNView و نرم افزارهای مشابه خواهید بود. علاوه بر آن با استفاد? صحیح از پلاگین های این نرم افزارها به خصوص فوتوشاپ می توانید خالق آثاری دیدنی در وبسایت خود باشید.

2- به یک استراتژیست خوش فکر نیازمندید

وبسایت شما چه وظیفه ای دارد و برای چه طراحی شده است؟ برای فروش محصولاتتان؟ معرفی شرکت‎تان؟ جذب آگهی؟ سرویس وبلاگ نویسی؟ سرویس ارائه کنند? فیلم و موسیقی؟ معرفی هنرهای دستی؟

در هر حالتی که باشید و هر نوع وبسایتی که داشته باشید نیازمند یک یا چند مشاور استراتژیست هستید که در رسیدن به هدفتان موفق گردید. اینکه برای مثال Call to Actionsها را چگونه و کجا قرار دهید و در طراحی یک فایل Call to Actions چه چیزهایی را قرار دهید که کاربر سایت شما را به سوی آنچه که می خواهید تشویق کند. توجه داشته باشید که مخاطبین و کاربران سایت شما به هیچ عنوان مجبور نیستند که بر روی Call to Actionsها و یا هر جای دیگری از سایت شما کلیک کنند. حتا تحت تاثیر یک فروشند? حقیقی که روبرویشان ایستاده باشد نیستند و اگر یک در هزار بر اساس شرایطی چون کمبود اعتماد به نفس، ظاهربین بودن و حرفهای فروشند? حقیقی قرار بگیرند، در اینترنت و در وبسایت شما هیچکدام اینان صدق نمی کنند چراکه مخاطب می تواند با یک جستجوی ساده چندین و چند سایت دیگر را در زمین? کاری شما بیابد و همه چیز را به طور کامل بررسی کند.

نقش استراتژیست موفق سایت شما برای نگاه داشتن مخاطب در این سایت بسیار چشمگیر خواهد بود. اوست که می تواند با ارائ? فکر و اندیش? مدرن، تاثیر رنگ ها، جایگزاری ها، اجناس قابل فروش و... در سایت مذکور مشخص و خط فکری منحصر به فردی را به آن تزریق نماید. این منحصر به فرد و یونیک بودن بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال به تارنماهای گوناگون در زمینه های متفاوت دقت کنید. هر کدام که اید? جدیدی را طرح ریزی و پیاده کرده اند، ده ها برابر موفق تر از آنانی هستند که تنها طرح را کپی و یا حتا بدان چیزی جدید را اضافه کرده اند.

3- به یک سئو کار با تجربه نیازمندید

باز هم این یک واژه شما را تنها با یک جستجوی ساده به ده ها سایتی می رساند که هر کدام مدعی در سئوی اصولی سایت هستند.

ابتدا این را بدانید که تمامیت سئو دارای 2 بخش مجزاست:

1) کدنویسی سایت که با دانش کدنویس می بایست مواردی چون درج واژگان کلیدی در تگ Title و سایر بخش های مورد نظر رعایت گردند.

2) مطالع? منابع سئو که در مقالات پیشین ذکر شد و عمل به آنها که نیازمند هیچگونه کدنویسی ندارد.

بخش اول در اختیار وبمستری که به کدنویسی تسلط ندارد و تنها وظیفه اش به روز رسانی وبسایت است مربوط نمی گردد و شما به عنوان شخص یا گروهی که قصد ایجاد یک وبسایت را دارید، می بایست کار طراحی سایتتان را به شرکتهایی بسپارید که از نحو? کدنویسی آنها مطلع هستید و بر اساس سابق? کاری و اعتبارشان به آنها به عنوان کارفرما، پروژه ای واگذار می نمایید.

اما در ارتباط با بخش دوم! تمام این بخش در دست شماست و اگر شما تنها سرمایه گذار و یا مدیر پروژ? سایتتان هستید، نیازمند یک سئوکار با تجربه هستید که با ابزاری چون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس آشنایی کامل داشته باشد؛ بداند لینک های داخلی چیست، چگونه از تگ ها در متون استفاده کند و مواردی همچون تفاوت میان لینک های دنبال کننده و غیر دنبال کننده را بداند. (Example: rel="nofollow" or follow)

در پایان اگر تصور می کردید که ایجاد یک سایت و مدیریت آن آسان است، درست فکر کرده اید! بله! اما مدیریت یک سایتی که قصد بهترین بودن در میان هم ردیفان و رقبای خود را دارد نیازمند موارد فوق می باشد تا شما را از هر نظری بهترین سازد وگرنه تنها صحبت از رتب? #1 گوگل بودن تنها صحبت است. شما باید با مدیریت نوین، مدرن و به روز سایت آشنا باشید!


  

92/12/25
11:29 ص

برای پیشرفت در رتبه ی سایتی که تازه راه اندازی شده باید با فنون و مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا پیدا کرد همچنین با استفاده از ترفندهای دیگر می توانید سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانید همانطور که قبلا گفته شد شناخت تجارت خود و همچنین شناسایی رقبای خود اولین و مهمترین هدف در انتخاب کلمات کلیدی سایت شما می باشد.

مراحل-پیشرفت-در-کلمات-کلیدی

اگر به تازگی دارای یک وب سایت در حرفه ی خود شده اید بهتر است بدانید که موفقیت در وب سایت شما به سه عامل زیر وابسته است:

• محتوای تازه و مفید و همچنین سرعت ایندکس شدن صفحات سایت شما

• شناسایی میزان موفقیت رقبای وب سایت شما در زمینه ی انتخاب کلمات کلیدی؛شناسایی کلمات کم رقابت و کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل می تواند در وضعیت وبسایت تاثیر مثبتی داشته باشد

• شناسایی زمان لازم برای کسب رتبه مناسب در کلمات کلیدی هر صفحه

در اینجا می خواهیم تا شما را با مراحل پیشرفت در کلمات کلیدی آشنا کنیم.در قدم اول باید به مشخص کردن کلماتی که برایتان مهم است بپردازید برای این کار می توانید کلماتی که رقبای شما در صفحات اول تا سوم گوگل هستند را شناسایی کرده و بر روی آن ها تمرکز کنید،همچینین می توانید به تعیین کلمات عمومی و اختصاصی حرفه ی خود بپردازید.

در قدم بعد می توانید به استفاده از کلمات عمومی و تخصصی در متون وب سایت بپردازید برای این کار می توانید مقاله ای را در زمینه ی کاری خود منتشر کنید.

انجام اقدام های بالا در مدت زمان مشخصی می تواند تعداد ورودی های شما را از گوگل افزایش دهد و به دنبال آن امکان دریافت سفارش از سایت شما افزایش می باید.عضویت در شبکه های اجتماعی و همچنین دریافت لینک های مفید می تواند جایگاه شما را در بین رقبایتان بهبود بخشد.

شما می توانید با مراجعه به انجمن های تخصصی و همچنین سوالات کاربران در انتخاب کلمات کلیدی از آن ها ایده بگیرید و یا با استفاده از ابزار Keyword Planner می توانید به انتخاب کلمات کلیدی پرجستجو دسترسی پیدا کنید.


  

92/12/21
11:29 ص

WP CMS

زمانی که قصد ساخت یک وبسایت یا بلاگ تجاری هستید، بسیار امکان دارد که در میان تعدد CMSها سرگردان شوید. انتخاب‏های زیادی وجود دارند. معمولا ممکن است انتخاب یک تصمیم درست، سخت باشد. یکی از محبوبترین پلتفرم ها (سکوهای وبلاگنویسی) وردپرس است. اینجا 5 دلیل برای آنکه بدانید چرا تجارت های کوچک و خانگی بهتر است تا از وردپرس برای کارشان استفاده کنند می پردازیم.

نصب آسان. اولین قدم برای راه اندازی یک وبسایت، نصف برنام? پلاتفرم مورد نظر است. نصب وردپرس به طور باورنکردنی ساده است و شما نیاز به هیچ نوع دانش تخصصی برای نصب آن ندارید.

رابط کاربری آسانی دارد. تنها یک بار که شما وردپرس را نصب کنید، به آسانی می توانید مدیریت و استفاده نمایید. حتا کاربرانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند می توانند در مدت کوتاهی به راحتی و با کمی استعداد با آن کار کنند.

به راحتی شخصی سازی می شود. قطعا شما دوست دارید که وبسایتتان دسته اول و نو و بازتاب دهند? مطالب و نوع تجارتتان باشد. وردپرس تعداد بی شماری پوسته (قالب)، ابزارک و پلاگین در اختیار شما قرار می دهد که با آنان می توانید به سرعت و سادگی وبسایتتان را آنطور که می خواهید کار کند بسازید. پلاتفرم های دیگر انتخاب های محدودتری به شما ارائه می کنند که نتیج? آن این است که وبسایتهایی که تحت سایر پلاتفرم ها طراحی شده اند، بسیار نزدیک به هم و مشابه یکدیگر هستند.

وردپرس راه تعامل با خوانندگان را آسانتر می کند. این کار توسط وردپرس به این صورت انجام می شود که خوانندگان را به عضویت در به روزرسانی های وبلاگ ترغیب می کند؛ همین گونه در ارتباط با بخش دیدگاه ها چنین عمل می گردد. به علاوه، بر خلاف سایر پلتفرم ها، وردپرس بازدیدکنندگان را مجبور به ایجاد حساب کاربری برای درج دیدگاه نمی کند. چنین قابلیتی کار را برای بازدیدکنندگان آسان می کند، چیزی که باعث تعامل بیشتر با شما خواهد شد.

جامع? بزرگی پشت وردپرس هستند. وردپرس تعداد بسیار زیادی برنامه نویس و طراح را در کنار خود دارد که هر روز تلاش می کنند تا این پلتفرم را بهتر و آسانتر سازند. همچنین این CMS تعداد بی شماری کاربر داراست. اگر در حین کار با وردپرس احتمالا به مشکلی برخورد کنید، بسیار آسان می توانید کاربر دیگری را پیدا کنید که او هم چنین مشکلی داشته و می تواند برای رفع مساله به شما کمک کند.


  

92/12/18
12:45 ع

من زمانی که تعداد تجارت هایی را بدون اینکه لیست ایمیلی داشته باشند دیدم شگفت زده شدم.

اکثر این سایت ها و تجارت های کوچک و بزرگ، تمرکز اصلی خود را برای دریافت ترافیک سایتشان از شبکه های اجتماعی می گیرند. این خیلی عالیه، اما بعد چه خواهد شد؟ کاربران به وبسایت شما خواهند آمد، مطلبتان را می خوانند و سایت را ترک می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد بازدیدکنندگانی که پس از مطالعه، سایت را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند. این بدین معنی است که بیشترین تلاش ها و وقت گذاری های شما برای سایتتان به هدر می رود. آیا شما راضی به این هستید؟

من می دانم که چنین چیزی را نمی خواهم. به همین دلیل است که من با یکی از دوستانم برای یافتن یک راه حل خوب که آن نیز، تبدیل کردن بازدیدکنندگان رفتنی به اعضای ثابت و مشتریان بالقوه است همکاری می کنم.

با استفاده از همین روش ساده، اعضای سایت ما 600 درصد افزایش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ایمیلی جدید در روز به 445 عضو جدید در هر روز با میزان ترافیک در قیاس با گذشته رسیدیم.

اینها همه با استفاده از یک سرویس دهند? ارائه کنند? خدمات قانونی ایمیل مثل یکی از پلاگین های وردپرس به نام OptinMonster شدنی هستند.

حال این به اصطلاح نگهدارند? کاربر در وبسایت چه می کند؟

خب این پلاگین این امکان را به شما می دهد که حرکات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن کاربر را در وبسایتتان ببینید. همچنین این قابلیت را دارد که یک پیام طرح ریزی شده درست در هر لحظه ای که کاربر قصد خروج از وبسایت را دارد به وی نشان دهد.

این مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق می افتد. فکر کنید، زمانی که یک مهمان در حال ترک خان? شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت می کنید. چرا همین کار را به صورت مشابه برای بازدیدکنندگان و مهمانان سایتمان نکنیم؟ من انجام دادم و کار هم کرد!

اگر شما یک وبسایت یا وبلاگی دارید که برایتان مهم است، پس باید کار با OptinMonster را آغاز کرده و ایمیل لیست خود را بسازید.

در طی 10 سال گذشته، تعداد بسیاری از شبکه های اجتماعی را دیدم که آمدند و رفتند. اولیها فرندفید، دیگ، مای اسپیس، پلارک و غیره و غیره بودند. تنها چیزی که برای همیشه نزد خود شما و در امنیت خواهد ماند، اعضای دنبال کنند? شما در ایمیل لیستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن کد WPB10 می توانید از 10 درصد تخفیف در خرید پکیج های سایت بهره مند شوید.

لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید. ما تلاش می کنیم به هم? نظرات پاسخ دهیم.

منبع: wpbeginner


  

92/12/18
12:45 ع

یادداشت نگارنده (مترجم):

زمانیکه مشغول کار بر روی این متن بودم، به این نیز توجه کردم که این متن می تواند منهای ایجاد جرقه در اذهان بسیاری از شما خوانندگان محترم، یک نوع تبلیغ نیز برای قالب های X شود که حقیقتا انقلابی در صنعت طراحی سایت می باشد.

به همین دلیل در صورتی که تمایلی بر طراحی سایت بر پای? این قالب ها داشتید می توانید با همکاران من با شمار? 0216123 واحد طراحی سایت تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر توضیحاتی که در پایان همین متن می آید را مطالعه نمایید.

مطلبی که در ادامه می آید تنها یک متن خشک و ساده و ترجم? صرف نیست. تمام همت خود را گماردیم تا با یک چارت بندی حرفه ای و مدرن، مطلب را به صورت چند رسانه ای تقدیمتان کنیم که بی شک برای ماندگاری، پیاده سازی ایده های خلاقانه یاری رسان خواهند بود.

مطالب درج شده از منابع متفاوت گردآوری و بدان ها داده های دیگری اضافه شده اند که در پی نوشت همین مطلب، منابع مورد نظر درج خواهند شد.

آیا فکر کرده اید که یک کامنت (دیدگاه) در یک وبلاگ می تواند برای شما پول بسازد و سودآور باشد؟ خب، در حقیقت این اتفاق برای من افتاد و اگر شما هم چنین چیزی را بخواهید، شدنی است. در این مطلب که به نوعی می تواند راهنما هم باشد، من با شما تمام مراحلی که منجر به سودآوری من از یک کامنت شد را برایتان شرح می دهم.
من هفت? گذشت? در ارتباط با راهنمای مدیریت نظرات وبلاگ نوشتم و اگر شما خواننده وبلاگ من باشید می دانید که تنها به کامنت های با کیفیت، سطح بالا و معنادار اجاز? انتشار می دهم. من یک سیاست مشخصی را برای تایید کامنت ها برای خود ساخته ام که باعث افزایش و ارتقای سطح مطلب خواهد شد همچنین مشوقی خواهد بود برای سایر خوانندگان وبلاگ که کامنت های سطح بالا و مرتبط با مطلب درج کنند.
روز گذشته مطلبی را در ارتباط با قالبهای سوییفت وردپرس منتشر نمودم که شامل محبوبترین قالب های وردپرس بود و کامنت های متعددی از مردم گرفتم که تلاش داشتند قالب ها را امتحان کنند و در واقع با کاور کردن آنها، به صورت مجانی به دست آورندشان. امروز کامنت دیگری از یکی از خوانندگان بلاگ به نام راسپال دریافت کردم که اطلاعاتی درمورد یک سری از همین قالب های محبوب وردپرس به نام X می داد. این یک نام بسیار دسته اول برای یک قالب وردپرسی است، نه؟

کامنت 1



اسم این مجموعه قالب از همه بیشتر برای من جالب بود. اطلاعاتی از آنها نداشتم پس شروع به تحقیق درموردشان کردم. زمانی که مشغول تحقیقات بودم متوجه شدم که این قالب های ویژه امتیاز و رنک شماره 2 در سایت ThemeForest را داراست و این کار بسیار بزرگی بود. به علاوه این قالب در دسته بندی قالب های مدرن و چیزی بود که بسیاری از ما بدان نیاز خواهیم داشت.
نمایی کلی از یکی از این قالب ها:

یکی از قالب های X



حال چطور کامنت مذکور برای من پولساز شد!؟
تحقیقاتم را در این زمینه ادامه دادم و به صفح? اختصاصی قالب های X مراجعه کردم که به صورت اختصاصی طراحی شده بود. به امکانات آنها نگاه کردم. هم? آنچه که نیاز بود را یافتم. امکاناتی نظیر Flat UI, Google Authorship و طراحی واکنشگرا و این ها برای افرادی مثل شما و من بدون هیچ نوع نیازمندی به مهارت های فردی ایجاد شده اند. در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد اما ابتدا بگذارید به همان موضوع کامنت برگردیم.
سریعا سراغ فرم تماس رفتم و با سازنده تماس گرفتم و درخواست کپی قالب را برای بازنگری فرستادم. این دقیقا متن ایمیلی است که برای او ارسال کردم (به بزرگی خودتان غلطهای املایی را نادیده بگیرید):

ایمیل نخست



در حدود 15 دقیقه بعد پاسخی گرفتم و آنها بیشتر از خودم خوشحال بودند که درخواست کپی قالب را داده بودم. این پاسخیست که برای من فرستادند.

ایمیل دوم



و این هم پاسخ بعدی من به طراحان:

ایمیل سوم



و این آخرین پیامی است که بین کایل و من پیش از گفتگو در اسکایپ رد و بدل شد:

ایمیل آخر



و در نهایت در حدود 5 دقیقه پس از گفتگوی ایمیلی ما، من با کایل شروع به گفتگوی تلفنی در اسکایپ کردم که یکی از اعضای گروه بازاریابی سایت Theme.co بود که در 30 دقیق? اول در ارتباط با کارشان گفتگو کردیم و او تعریف کرد که چطور این قالب ها را ساخته اند و در پشت این طراحی ها چه گذشته است.
زمانی که در حال گفتگو درمورد قالب بودیم صحبت را به سمت موضوع تبلیغات کشاندم و از او در مورد گزینه های تبلیغاتی که برای شناساندن بیشتر این سری قالب در نظر گرفته اند پرسیدم. او هم در پاسخ به من گفت که در وبلاگ من چند قسمتی را که هنوز برای تبلیغات اشغال نشده را دیده است. در همین حین من متوجه شدم که صفح? مورد نظر او را چند ماهی است که به روز رسانی نکرده ام. صفحه ای که برای تبلیغ بنری در سایدبار وبلاگ خودم وجود دارد و 650 دلار ارزش گذاری شده بود. خب این خیلی بد بود اگر قیمت ها را در لحظه به روزرسانی می کردم، پس از کایل خواستم تا به من اجازه دهد که از فروش رابطه ای هم استفاده کنم و بنرشان را در سایدبار بلاگ قرار دهم که او هم مشتاقانه پذیرفت.
در عرض چند دقیقه او برای من یک فایل گرافیکی فرستاد و همچنین مبلغ مورد نظر را به حسابم از طریق PayPal واریز کرد.

مبلغ واریز شده



این تمام اتفاقی بود که در یک ساعت اتفاق افتاد که حاصل یک کامنت محدود و در واقع معنادار بود.
نکت? پایانی:
کلیت این داستان در مورد این نیست که چطور 650 دلار از فروش مستقیم آگهی به دست آورید اما به شما نشان می دهد که چطور با چنین ایده های مشابهی برای خود پولسازی کنید. اول و در مرحل? نخست کامنت های بلاگتان را بسیار جدی بگیرید و همینطور اگر کامنت می گذارید، واژگان را هوشمندانه انتخاب کنید.
تنها نصیحتم این است که پیش از درج کردن هر کامنتی اطمینان حاصل کنید که این کامنت مرتبط با پست درج شده است. به علاوه زمانی که کسی در وبلاگ شما در مورد چیز جدیدی را کامنت می کند آن را جدی بگیرید. تحقیق کنید و بخوانید. ممکن است چیزی در آن کامنت برای شما جالب باشد. همیشه بدانید که در سایت یا بلاگتان صفحه ای برای تبلیغات دارید و مکانش را مشخص کنید که بازاریابان و صاحبان مشاغل بتوانند گزینه های تبلیغاتی در بلاگ شما را بیابند.

پی نوشت ها:

    How A Single Blog Comment Made $650 For Me & Takeaway For You? By Harsh Agrawal
    Item details of X - The Ultimate WordPress Theme
    Affiliate marketing From Wikipedia, the free encyclopedia
    طراحی سایت واکنش گرا

معرفی قالب های سری X (آپدیت مارچ 2014)

انقلاب قالب های X



و اما سری X

    چند منظوره در یک طراحی

    کاملا واکنشگرا

    ساخته شده با نیازهای مهندسین بازاریابی اینترنتی

    امکانات ویژ? جدید (آپدیت جدید) بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی

    دارای قابلیت عملکرد خودکار سئو و بهینه سازی

    سازگاری کامل با تمام مرورگرهای اینترنت اکسپلورر 9، 10، 11، فایرفاکس، سافاری، اپرا و گوگل کروم

اینها نمونه هایی از امکاناتی است که سری X دارا هستند. جالب است بدانید که سری X به صورت پیشفرض به همراه یک فروشگاه کامل اینترنتی با قابلیت یونیک سازی و تغییر کامل قالب و در نتیجه متمایز نمودن آن از سایر وبسایت ها را داراست.

همانطور که در ابتدای متن آمد، شما می توانید برای طراحی سایت خود و استفاده از این سری جدید، با تلفن ها و یا ایمیل آدرس شرکت تماس بگیرید. مشاورین ما به طور کامل پاسخگوی شما خواهند بود.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ