سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/8/15
10:1 ص

سئو و بهینه سازی سایت در واقع یک روند مداوم است که نیاز به زمان طولانی و تلاش فرآوان دارد. به طور کلی سئو از ابتدای طراحی سایت شروع می شود و تا بعد از آپلود سایت نیز همچنان ادامه دارد. در واقع اگر می خواهید سئو را به صورت حرفه ای انجام دهید، باید طراحی سایت را به صورت سئو بیس و بر پایه سئو انجام دهید.

در حالت کلی سئو پس از طراحی سایت شامل سه مرحله است که باید به ترتیب انجام شود:

  • تجزیه تحلیل سایت
  • گزینش کلمات کلیدی مناسب با نوع فعالیت سایت
  • ایجاد محتوای ایده آل و بکر

روش های سئو سایت به صورت حرفه ای

رعایت این نکات می تواند موجب بهبود سئو سایت شما شود. در تعریف جامع تر برای سئو و بهینه سازی سایت ابتدا باید سایت را مورد تجزیه تحلیل قرار دهید و مشکلات سایت را بررسی کنید. پس از اینکه نقاط قوت و ضعف وب سایت خود را بررسی کردید ، نوبت به انتخاب کلمه کلیدی مناسب می رسد. در این زمینه باید بر اساس جستجوی کاربران و در واقع نیاز مخاطب ، و همچنین با توجه به زمینه فعالیت ، پر سرچ ترین کلمات را به عنوان کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید.

و در نهایت نیز به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا یکی از فاکتورهای اصلی و موثر در سئو و بهینه سازی سایت است. از قرار دادن محتوای کپی و غیر مرتبط در وب سایت خود خود داری نمایید. در واقع در طراحی سایت و پس از آن برای بهینه سازی سایت باید به گونه ای رفتار کنید که سایت شما با الگوریتم موتورهای جستجوی گوگل منطبق باشد. این امر موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد شد.

همانطور که می دانید سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت سئو و بهینه سازی سایت در سال های اخیر چند برابر شده است. دلیل این امر نیز افزایش تعداد کاربران اینترنتی و همچنین تعداد وب سایت های رقیب است. با این وجود هر وب سایتی که در رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل قرار گرفته باشد در این رقابت پیروز خواهد شد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ