سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

92/9/7
1:0 ص

در دنیای مجازی برای اینکه بتوانیم سایت خود را به همگان معرفی کنیم باید بتوانیم تا مطالب خود را با سرعت زیادی برای موتورهای جستجو معرفی کنیم تا در نتیجه بتوانیم تعداد صفحات وب خود را افزایش دهیم.با  توجه به اینکه سرعت ایندکس مطالب جدید برای وبمسترها مهم است در این مقاله می خواهیم تا شما را با نحوه افزایش سرعت ایندکس مطالب جدید سایت آشنا کنیم.

نحوه افزایش سرعت ایندکس مطالب جدید سایت

بروز رسانی مرتب وب:بروز رسانی مطالب وب به صورت مرتب از عوامل افزایش سرعت ایندکس سایت می شود.برای قرار دادن مطالب خود می توانید ساعتی را در نظر بگیرید و به طور منظم در همان موقع بروز رسانی کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی:با عضویت در شبکه های اجتماعی می توانید مطالب سایت خود را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراگ بگذارید.انجام این کار می تواند تا در سریع تر ایندکس شدن سایت شما موثر باشد؛برای این کار افزونه های مختلفی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که با وارد سازی آدرس آر.اس.اس سایت خود، مطالب جدید سایت شما را به صورت خودکار در صفحه های اجتماعی منتشر میسازند.

حذف مطالب تکراری:برای هر مطلب از سایت تنها یک صفحه را در نظر بگیرید و برای یک مطلب سایت چند آدرس قرار ندهید زیرا انجام این کار موجب مشکل مطالب تکراری می شودو در نتیجه سرعت ایندکس صفحات وب را کاهش می دهد.جلوگیری از بازنشر مجدد مطالب سایت نیز می تواند موجب کاهش سرعت ایندکس سایت شود.

استفاده از پینگ:پس از بروز رسانی سایت می توانید به موتورهای جستجو خبر دهید شما می توانید با استفاده از سیستم های گوناگون یا پلاگین های موجود برای سیستم مدیریت محتوای وبسایتتان به موتورهای جستجو از تغییرات سایت خودتان خبر بدهید.
نکته:استفاده زیاد و بی رویه از پینگ می تواند تاثیر منفی داشته باشد.همچنین اگر سی ام اس شما بخش پینگ اتوماتیک را ندارد و یا اصلا سی ام اس بر روی سایت خود نصب ندارید می توانید از Pingler استفاده کنید.

استفاده از عکس های کم حجم:با توجه به نکاتی که در مقاله ی بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت گفته شد بهتر است برای افزایش سرعت ایندکس به بهینه سازی تصاویر توجه بیشتری کرد تا حجم عکس ها زیاد سنگین نشود.

استفاده از لینک های داخلی:سعی کنید در متون خود علاوه بر استفاده از لینک های خارجی به سایر مطالب موجود در سایت لینک دهید تا کاربران راحتتر به صفحات دیگر هدایت شوند و یک پیوند مناسب بین متون سایت ایجاد شود.

ارائه محتوای با ارزش:شما می توانید طبق برنامه ریزی منظم مطالب مفیدی را عرضه کنید که انجام این کار اهمیت ویژه ای دارد همچنین می توانید در سایتتان به ارائه سرویس های رایگان بپردازید، بازدیدکنندگان شما، توصیه سایت شما را به دوستانشان خواهند کرد. اینکار باعث افزایش کیلک بر روی سایت شما خواهد شد.

اهمیت سئو:همانطور که در مقاله ی دلایل مهم بودن بهینه سازی سایت گفته شد علم سئو به وسیله سایت های فعال در تجارت الکترونیک و به تازگی در تمامی سایت ها حتی خدماتی به طرز گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد به عبارتی سئو شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز:پس از اینکه سایت خود را در گوگل وبمستر تولز ثبت کردید، وارد بخش Optimization شده بعد از کلیک روی Sitemaps بر گزینه Add/Test Sitemap کلیک کنید و آدرس نقشه سایت خود را همانند شکل زیر وارد کنید.
اگر نقشه سایت ندارید و از وردپرس استفاده میکنید با استفاده از افزونه Google XML Sitemaps برای خود نقشه سایت ایجاد کنید یا با استفاده از سایت XML Sitemaps Generator نقشه سایت خود را بسازید و در سایت خود آپلود کنید و همانند راهنمایی بالا، به گوگل وبمستر معرفی کنید.

استفاده از بک لینک های قوی:داشتن بک لینک های قوی از وب سایت هایی که رنکینگ و بازدید بالایی دارند تاثیر فوق العاده ای بر روی افزایش سرعت ایندکس مطالب شما دارد البته دقت کنید که بک لینک های دریافتی نباید Nofollow باشند.

صبر:توقع نداشته باشید که بعد از انجام 10 مورد بالا، به مجرد فشار دادن دکمه انتشار مطلب در سایت خود، مطلب شما در گوگل ایندکس شده باشد، این کار بدون شک امکان پذیر است اما پشتکار و صبر شما را میطلبد.


  

92/9/4
3:8 ع

تابحال مقالات بسیاری در زمینه ی موفقیت وب سایت گفته شده است که در این زمینه می توان به مقاله های ویژگی های یک وب سایت موفق و هفت دلیل برای موفقیت وب سایت اشاره کرد .حال می خواهیم تا به بیان علل عدم موفقیت وب سایت بپردازیم و به بیان مطالبی بپردازیم که در شکست وب سایت موثر هستند.

علل عدم موفقیت وب سایت

طراحی بد:همانطور که در مقاله ی انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری وب گفته شد طراحی وب سایت باید مناسب با محتوای وب سایت باشد،شما می توانید با مراجعه به این مقاله با انواع وب سایت ها و انواع طراحی ها آشنایی پیدا کنید.

تبلیغات بیش از حد:استفاده نادرست و بی جا از تبلیغات می تواند در پایین آمدن رتبه سایت تاثیرگزار باشد.سعی کنید زمانی تبلیغات بگذارید که سایت شما دارای رتبه مناسبی باشد که توجه تبلیغ دهندگان را جلب کند.

عدم استفاده از تیترهای جذاب:سعی کنید برای مقاله ی خود عنوانی را انتخاب نمایید که خواننده را جذب کند همچنین تیتر انتخابی شما مرتبط با مقاله باشد.

نبود صفحه درباره ما:بسیاری از خوانندگان خواهان بدست آوردن اطلاعاتی درباره سایت شما و همچنین خدمات شما می باشند بنابراین نبود صفحه ی درباره ما یکی از عوامل مهم در عدم موفقیت سایت محسوب می شود.

عدم استفاده از لینک های داخلی:اگر در مورد موضوعی مینویسید که قبلا هم در مورد آن نوشته اید و فکر می‌کنید که میتوانند به هم کمک کنند و یکدیگر را تکمیل سازند ، حتما در درون نوشته  خود ، به آن‌ها لینک بدهید.

عدم استفاده از عکس:عکس ها می تواننند مطالب را راحتتر به خواننده برسانند و مقالات را جالب تر کنند بنابراین عدم استفاده از عکس ها نیز می تواند یکی دیکگر از علل عدم شکست وب سایت ها باشد.

سبک نوشتن بد:سعی کنید مطالب خود را راحت به بیننده برسانید و مقالات خود را به صورت ویرایش شده در سایت خود قرار دهید.

خوراک وبسایت خود را پنهان کرده اید:این روزها خیلی از افراد برای خواندن مطالب سایت‌های مورد علاقه شان ، از فید استفاده می‌کنند . سعی کنید که یک دکمه بزرگ برای فید خود در نظر بگیرید تا کاربرانی که از فید استفاده میکنند مشترک خوراک شما شوند.

دور شدن از هدف:سعی کنید از مطالبی استفاده کنید که مرتبط با موضوع سایت باشد و محتوای سایت خود را متمرکز هدف خود کنید.

استفاده زیاد از متن و جمله های متحرک:این عامل نیز موجب از دست دادن تمرکز کاربران می شود و توجه کاربر به سمت دیگر خدمات معرفی شده در سایت جلب می شود.

استفاده از موسیقی در سایت:مطمئن باشید که استفاده از موسیقی در وب سایت، کاربران را آزار خواهد داد البته برای آن دسته از مدیران سایت که علاقه به درج موسیقی در سایت خود دارند بگویم به شرطی که خود کاربر بتواند موسیقی وب سایت را کنترل کند نه تنها ضرر ندارد بلکه کاربران این روش را دوست خواهند داشت. زیرا خود می توانند آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب و صدای آن را کم و زیاد کنند.

عدم سازگاری با مرورگرها:حتما پس از طراحی سایت ،وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف امتحان کنید تا مطمئن شوید که سایتتان در همه ی مررگرها قابل اجرا می باشد.

نظرات بازدیدکنندگان برایتان مهم نیست:اگر نظرات بازدید کنندگان برایتان مهم نیست ، بهتر است که همین امروز دست از کار کردن بکشید و دنبال کار دیگری باشید که حداقل نظر مشتریان در آن تفاوتی ایجاد نکند!


  

92/9/4
3:8 ع

می دانیم که صرفاً داشتن یک وب سایت نمی تواند موجب کسب درآمد شود بنابراین دراین مقاله می خواهیم تا شما را با روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت آشنا کنیم.در زیر به بیان نکاتی می پردازیم که می تواند به بهبود فروش شما توسط وب سایت کمک کند.

روش هایی برای بهبود فروش در وب سایت

تمایز:شما باید در وب سایت خود یک ایده ی خاصی را ارائه دهید تا کاربران ، سایت شما را بخاطر بسپارند همچنین آنچه بازدیدکنندگان در جستجوی آن هستند را به آنها ارائه دهید و به آنها بگویید که چرا نیازهای افراد را فراهم می کنید.

استفاده از روش هایی برای افزایش ترافیک سایت:برای بهبود فروش در وب سایت لازم است که بازدید از سایت بالا رود.برای این کار می توانید از تبلیغات کلیکی،بهینه سازی در موتورهای جستجو و همچنین تبادل لینک با دیگر سایت ها،تبلیغات آفلاین،بازاریابی مقاله و تبلیغات در وب سایت Ezine،داشتن برنامه های وابسته استفاده کنید.

استفاده از تیترهای جذاب:سعی کنید برای مطالب خود از تیترهای جذاب استفاده کنید تا خوانندگان را به ادامه ی مطلب جلب نماید  بنابراین شما باید مطالب را به صورتی ارائه کنید که نقاط کلیدی به صورت ساده ای قابل مشاهده باشد. سعی کنید که از پاراگراف های کوتاه و آسان برای خواندن و ارائه نکات مهم در سرفصل ها استفاده نمایید.

قابلیت دسترسی راحت به صفحات وب:به کاربران این اجازه را دهید که بتوانند به راحتی در سایت به صفحات دیگر دسترسی پیدا کنند.همچنین می توانید از تصاویر گرافیکی همراه با دستورالعمل استفاده نمایید در این صورت آنچه شما تمایل به انجام آن توسط بازدیدکننده دارید، به خوبی درک خواهد شد.

استفاده درست از تصاویر گرافیکی:تصاویر گرافیکی و انیمیشنی می تواند موجب کاهش سرعت لود صفحات سایت شوند بنابراین سعی کنید کمتر از این تصاویر استفاده کنید و به افزایش کیفیت محتوا اهمیت دهید.

گرفتن جزئیات اطلاعات از بازدیدکنندگان:شما می توانید با داشتن اطلاعات از کاربران خود مقالات و یا خبرنامه های خود را به آنها ایمیل کنیدروش های معمول برای جمع آوری نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت شامل:استفاده از کادر Opt-in در هر صفحه و ارائه ثبت نام رایگان و ایجاد انگیزه،استفاده از pop-ups و pop-under و یا exit pop-ups علاوه بر pop-in و یا به جای آن،ارائه محصولی خاص برای ایجاد انگیزه برای ثبت نام مانند فایل های PDF و یا فایل های صوتی،ارائه یک Demo از محصولات و دسترسی رایگان به چکیده ای از کتاب الکترونیک و یا فایل های صوتی و یا ارائه دو هفته استفاده رایگان از محصولات نرم افزاری.

جلب اعتماد کاربران:بهتر است از روش هایی استفاده کنید که کاربران به سایت شما اعتماد کرده و خرید کنند.برای مثال می توانید  نظرات مشتریان راضی را نمایش دهید و یا به ارائه گارانتی و امتیازات ویژه بپردازید.

بررسی آمار بازدیدکنندگان سایت:بررسی آمار روزانه ترافیک سایت،میزان فروش وب سایت،میانگین تعداد بازدیدکنندگان،opt-in و میزان ثبت نام ایمیل ها می تواند شما را از میزان پیشرفت کار آگاه سازد.


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ