سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

94/8/20
10:26 ص

مزایای تبدیل وبلاگ به وب سایت:

  • کاربران به وب سایت ها اعتماد بیشتری دارند.
  • برای وبلاگ نمی توان نماد اعتماد دریافت کرد.
  • به علت بودن نماد اعتماد، دریافت درگاه آنلاین امکان پذیر نیست.
  • امکانات وبلاگ ها محدود و غیر قابل گسترش می باشد.
  • بر خلاف وبلاگ، مالک اصلی سایت خود شما هستید.
  • ارزش سایت نسبت به وبلاگ در نزد گوگل بیشتر است.

و بسیاری از مزایای دیگری که میتوان به آن ها اشاره کرد.

میتوان این موضوع را با یک آزمایش ساده ثابت کرد:

اقدام به طراحی سایت معرفی شرکت ساده نمایید سپس به بلاگفا رفته و یک وبلاگ شرکتی نیز در آن ایجاد کنید.

Administrator\files\UploadFile\what-is-a-blog-vs-static-website-640x400.jpg

نتایجی که خواهید دید به این صورت است:

بعد از 6 ماه تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ از سایت پیشی میگیرد اما بعد از یک سال متوجه میشوید دیگر قادر نیست رتبه بیشتری از سمت گوگل کسب کند و در صفحه سوم و یا چهارم نتایج گوگل باقی می ماند. اما وب سایت ها نتیجه کاملا بر عکس به ما می دهند. بعد از سپری شدن 6 ماه دوم ورودی های وبسایت از وبلاگ پیشی میگیرد و با سرچ شدن توسط کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.

جایگاه وبلاگ در نتایج جستجو گوگل:

  • با جستجو کلمات کلیدی پر رقیب در صفحه اول راهی پیدا نخواهد کرد.
  • با جستجو در کلمات کلیدی پر رقیب از صفحات 3 به بعد نمایش داده میشود.
  • تنها برای کلمات کلیدی کم رقیب و یا بی رقیب مناسب می باشد.
  • لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با شرکت طراحی سایت مبنا در میان بگزارید.

  

94/8/18
1:41 ع

 

AdministratorfilesUploadFileprospects-reaching-tips_bloggodown.jpg

برای خلق مشتریان وفادار همواره سعی بر برآورده کردن انتظارات و خواسته های آنها داشت. هرچه رضایت مشتری بیشتر باشد به همان اندازه وفاداری آن مشتری  به کسب و کار شما بالا می رود. وقتی شما اولین فروش را انجام می دهید مشتری تا حدودی به شما اعتماد می کند و از این به بعد وظیفه شما شروع می شود هر چه میزان رضایت مشتری از شما بالا برود باعث می شود تعداد معاملات و همچنین مبالغ خرید از شما بالا برود.

این سوال برای ما پیش می آید که ما چه نیازی به مشتریان وفادار داریم؟

رضایت مشتریان تعیین کننده میزان فروش و خدمات ماست ، در واقع هدف ما باید همواره خلق مشتریان وفادار باشد تا آنها به هیچ وجه به دمبال رقبا ما نروند و همیشه به ما وفادار باشند.

چند نکته برای وفادار کردن مشتریان:

اول اینکه به مشتریان خود احترام بگذارید بعد از خرید آنها را به حال خود رها نکنید و با آنها تماس بگیرید و ضمن تشکر از خرید یا گرفتن خدمات در مورد میزان رضایت مندیشان نصبت به محصول خود سوال نمایید و نقاط ضعف و قوت آن را بپرسید از آنها بخواهید از 1 تا 20 به شرکت شما نمره بدهند با این کار متوجه می شوید که مشتریان چه رتبه ای به شرکت شما می دهند و همواره سعی کنید رتبه خود را به 20 برسانید.

بهترین مشاور شما مشتری شماست که بدون هیچ هزینه ای بهترین راه کاربرای بهتر شدن کسب و کار شما را به شما می دهد. هیچکسی بهتر از خود مشتری از خواسته ها ، مشکلات و احساس خود خبر ندارد پس با آنها صحبت کنید و خوب به حرفهای آنها گوش کنید.

مشتریان با هم متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز با هم متفاوت است به همین دلیل لازم است به هر مشتری متناسب با روحیات آن خدمات عرضه شود تا رضایت کامل آن جذب شود.این نکته بسیار در رونق کسب و کار شما اهمیت دارد.

شما برای وفادار کردن مشتری نصبت به خود باید یک طرح جامع تهیه نماید که اول در آن تصمیم بگیرید در کسب و کار خود چه هدفی دارید و در گام بعدی به دنبال کشف نیازهای پنهان و آشکار مشتری باشیم و مشتری خود را کاملآ بشناسید و در گام سوم به دنبال ثبات کیفیت محصولات و خدمات خود به مشتری باشید.

برخی از شرکتها گمان می کنند به دلیل اینکه کسی مشتری دائمی آنهاست برای همیشه به آنها وفادار می ماند و هر محصولی که عرضه کنند را خریداری می نماید ولی این فکر اشتباه است زیرا این مشتری با دیدن محصول با کیفیت تر و با قیمت مناسب تر به طرف آن محصول جذب می شود پس اگرمی خواهید مشتری فقط از شما خدمات بگیرد می بایست همیشه محصول مناسب با قیمت موجهی به آن عرضه گردد.

وقتی که مشتریان کسب و کاری را باور کنند و به خرید کالا و خدمات ، رفتار و منش کارمندان و خدمات رسانی آنها ایمان بیاورند به کسبو کار وفادار خواهند ماند.

یکی از مهمترین عوامل وفادار کردن مشتریان این است که کار و خدمات خود را کامل و بدون نقص انجام دهیم. این را بدانید سکوت مشتری به معنا رضایت از شما نیست و مشتریان شاکی همیشه بهترین دوست شما هستند به صحبت آنها گوش کنید و از تصویر ذهنی و احساس آنها نصبت به کسب و کار خود مطلع شوید ، در این صورت با انجام تغییراتی در کسب و کار خود می توان رضایت آنها را جلب کرد و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل نمود.

ثبات در جذب مشتریان وفادار در کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره باید به دنبال ساختن این مشتریان باشیم و هیچگاه مشتریان خود را دسته کم نگیریم ، هرگاه قول انجام کاری یا خدماتی را به آنها می دهیم حتمآ به قول خود پایبند باشیم.

همیشه در ارائه خدمات خود به مشتریان ثبات داشته باشید و با دادن وعده های بی مورد در ابتدای کار که نمی توانید آنها را عملی کنید اعتماد مشتری را از خود سلب ننمایید.

به صورت خلاصه برای ساخت مشتری های وفادار ابتدا باید با آنها ارتباط مستقیم داشته باشیم و تصویر ذهنی آنها را نسبت به کسب و کار خود بدانیم و به آنها اهمیت بدهیم و صدای مشتری را بشنویم و شروع به برآورده کردن نیاز مشتریان بکنیم و همچنین همیشه در کار خود ثبات داشته باشیم و روز به روز به کیفیت خدمات خود بیفزاییم.


  

94/8/18
1:41 ع

AdministratorfilesUploadFileuser-experience.jpg

تجربه کاربری یا به لاتین User experience که به اختصار UX نامیده می شود .

UX به معنی تجربیات و احساسات یک کاربر هنگام استفاده از یک محصول یا یک سیستم یا سرویس که به آن دست می دهد.

تجربه کاربری توسط دونالد نورمن در اواسط دهه‌ی 1990 ابداع شد و کاربرد گسترده تری پیدا کرد.

فرادی که بر روی UX کار می کنند به مطالعه و ارزیابی حس و تجربه کاربران در رابطه با یک سیستم می پردازند. در این روند مواردی مانند سهولت کاربری، درک ارزشی سیستم، کاربری، بازدهی عملکرد و از قبیل آن مورد بررسی قرار داده می شود.

UX در طراحی وب سایت

UX به زبان ساده هنگامی که یک کاربر با یک وب سایت کار می کند و عملیات مختلفی انجام می دهد مجموع آنها یک تجربه در شما ایجاد می کند که گاه خوشایند است و گاه ناخوشایند و این مسئله بسیار مهم می باشد. به طور کلی نوعی تعامل انسان و کامپیوتر و نوع درک مخاطب می باشد.

برای تجربه کاربری قاعده خواصی وجود ندارد که بگویم وب سایت به چه شکلی باید چیدمان شود بلکه تجربه کاربری می تواند تحت تاثیرعوامل زیادی باشد. قبل از شروع طراحی یک وب سایت باید تحقیقات زیادی بر روی اهداف سایت، بازار هدف سایت، روحیات مخاطبان بازار هدف و ... صورت دهید پس از جمع آوری تمام این اطلاعات و طراحی وب سایت باید خود را در جای مخاطب قرار داده و سایت را باز کنید و علایق خود را کنار بگذاریم و تنها از چشم مخاطب به سایت نگاه کنیم و سوالاتی از خود بپرسید مانند اینکه به دنبال چه چیزی هستم؟ هدف از ورود با سایت چیست ؟ کار با وب سایت و گردش در آن لذت بخش است؟ و سوالاتی از این قبیل تا بتوانیم قدم به قدم وب سایت خود را بهبود بخشیم.

تجربه کاربری نمیتونه همه انسانها با همه علاقه ها و تنفرهاشون رو تحت پوشش قرار بده، چون هر انسانی طرز تفکر و احساسات خودش رو داره ولی وظیفه ما آن است که برای اغلب کاربران سایت خود محیطی لذت بخش را فراهم کنیم.

عناصر طراحی تجربه کاربری:

1.طراحی بصری

طراحی بصری بیشتر بر روی زیبایی و گرافیکی وب سایت از نظر کاربر تاکیید می کند که باعث ارتباط و انتقال درست پیام به مخاطب شود.

2.معماری اطلاعات

علم سازمان دهی اطلاعات و محصولات و خدمات است که موجب دسترسی بهتر کاربر به اجزاء مختلف سایت می گردد.

3.طراحی تعامل

بیشترین تمرکز این قسمت بر روی تعامل با کاربر برای جلب رضایت اکثریت آنها می گردد.

4.کاربرد پذیری

به میزان کاربرد یک محصول تسط کاربر گفته می شود که یکی از مهمترین قسمت های تجربه کاربری می باشد.

5.تعامل

 گام اول در طراحی تجربه کاربری تعیین دلیل استفاده از سیستم است و سپس تجربه کاربری می تواند بر این اساس طراحی شود.پس تعامل انسان و رایانه عامل اصلی در تجربه کاربری می باشد.

تعدادی از تکنیک های تجربه کاربری:

نظر سنجی از کاربران با طراحی فرم نظر سنجی در وبسایت.

نمونه سازی به منظور بهتر مشخص شدن اولویت محتوا در آن صفحه.

کوتاه کردن مسیر کاربر برای رسیدن به هدف .

 

در انتها لازم به ذکر است که تجربه کاربری کاملآ کاربر مهور می باشد ودر هر وب سایت مهمترین قسمت کاربران و رضایت آنها می باشد. تجربه کاربری می تواند در جهت رسیدن به این هدف یه شما بسیار کمک کند.


  

94/8/16
10:1 ص

Administrator\files\UploadFile\Content Marketing.jpg

بازاریابی محتوا همانطور که از اسمش پیداست به این معنی است که با تولید محتوای خوب و ارزشمند مشتریان را تشویق به خرید از یک برند کنید در واقع یعنی شما محتوایی تولید کنید که علاوه بر مفید بودن منجر به افزایش فروش شما گردد.

اولین و مهمترین موضوع در زمینه بازاریابی محتوا خلاقیت شما در ارائه مطلب می باشد.یعنی با پرهیز از دروغ و اطلاعات غلط وبا رعایت اصول اخلاقی خواننده را به دریافت خدمات و خرید محصولات خود تشویق کنید. بازار یابی محتوا شامل مدیریت کامل وب سایت به همراه درج خبر ، اطلاعات محصول ، خدمات ، پاسخگویی به سوالات بازدید کننده ها و... می باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت مبنا به آدرس وب سایت www.sitedesign-co.com می باشد.

بازاریابی محتوا یکی از اجزاء سئو می باشد زیرا شما با بازاریابی محتوایی مناسب باعث جذب کاربران بیشتر و در نتیجه بالا رفتن ترافیک وب سایت خود می شوید و در نتیجه موجب بالا رفتن در نتایج موتور های جستجوگر و ارتقا شما می شود. تولید محتوا بی کیفیت بازار یابی محتوا را به خطر می اندازد ، توجه به کیفیت محتوا اصول بازار یابی محتوا است. تنوع در تولید محتوا در این زمینه امری ضروری است و همیشه در فایل های متنی خود از عکس ، فایل صوتی و ویدئو استفاده کنید تا برای کاربران جذابیت بیشتری داشته باشد.

نتایج مثبت بازاریابی از طریق محتوا: افزایش مشتری و رونق کسب و کار شما ، افزایش نرخ تبدیل ،کاهش نرخ دفع مشتری ، پخش نام برند شما و همچنین افزایش قدرت سئو.


  

94/8/16
10:1 ص

با رشد تکنولوژی و صنعت ، تبلیغات و بازاریابی نیز تحت تاثیر این رشد سریع  و چشمگیر قرار گرفته و روش های سنتی پاسخگوی  نیاز فروشندگان و همینطور خریداران نیست. بالطبع همروند و همجهت بودن با این رشد و پیشرفت علاوه بر کاهش زمان دستیابی به هدف به افزایش کیفیت هدف نیز منجر می شود.هدف برای مشتری ، محصول یا خدمات است و همینطور برای خریدار فروش بیشتر که بازاریابی نوین آن را در حداقل زمان وبا کیفیت بالا فراهم می کند .

Administrator\files\UploadFile\Untitled-2.gif

با توجه به اهمیت بازاریابی نوین شرکت طرح وپردازش مبنا راهکارهایی را ارائه میکند که پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب  مد نظر قرار دهید .

  • هرگز از روش های شرکت های دیگر و یا رقبا برای بازاریابی محصول خود استفاده نکنید سعی کنید مطالعه و بررسی  لازم را انجام دهید و از راهکارهای چندگانه و ترکیبی استفاده کنید.تبلیغات سایت ها و محیط مجازی ، کتاب ها و مجلات ، رسانه ها ، همه و همه  شما را به راهی منحصر بفرد هدایت خواهد کرد.
  • استفاده از سایت های تخفیف گروهی و معرفی محصول با تخفیف مشتریان بیشتری را روانه محصول شما میکند.
  • خریدار باید مطمئن باشد که محصول همان خواسته و نیازمد نظرش است و در مقابل محصولات مشابه بهترین خرید را انجام میدهد.به خریدار اطمینان دهید و سعی کنید اعتمادش را جلب کنید.به او اطمینان دهید خرید اینترنتی با امن ترین سرور ها انجام شده و خدمات پشتیبانی همیشه در دسترس آنهاست.
  • استفاده از تجربه کاربران دیگر که مصرف کننده محصول بوده ند و از خرید خود راضی بوده اند تاثیر زیادی بر افکار عمومی خواهد داشت.خصوصا اینکه به نوعی تبلیغ غیر مستقم محصول و از زبان دیگران ااست و نه شما.
  • همواره سایت و تبلیغات آن را به روز کنید تا مشتریان با صفحات تکراری مواجه نشوند.
  • مشتری باید قبل از خرید کاملا آگاه و مطلع باشد.اطلاعات کافی و جزییات محصول را در اختیار مشتری قرار دهید وتاکید میکنیم در معرفی محصول صادق و روراست باشید چون به قول معروف مشتری دائم شما خواهد بود و در غیراینصورت با ارائه تعریف های دروغین از محصول محکم ترین ضربه را به محصول و شرکت تان در بازارخواهید زد.
  • هرگز خریداران را تحت فشار قرار ندهید و محصول را به آنان تحمیل نکنید.
  • سعی کنید تا حد ممکن خریدار را بشناسید .نقاط قوت و ضعفش را مدنظر قراربدهید و از آنها در جهت  ترغیب مشتری به سمت محصول استفاده کنید.
  • در انتخاب کلمات خود دقت کنید.تلاش کنید فاصله و وقفه ای بین کلامتان نیفتد و کاملا مسلط  به معرفی محصول بپردازید.کوچکترین وقفه ای به ایجاد حس منفی در خریدار منجر می شود.
  • شرکت طراحی سایت مبنا پیشنهاد میکند زمانیکه مشتریان برای پشتیبانی خدمات تماس میگیرند فرصت را مغتنم بشمارید وبجای پخش موسیقی های جذاب! محصولات خود را معرفی کنید .

  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ