سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/12/21
5:6 ع

 

روغن هیدرولیک یکی از انواع روغن هایی است که برای روانکاری و همچنین انتقال قدرت در هر خودرویی مورد استفاده قرار میگیرد و از روغن های کاملا ضروری محسوب میشود که نبود آن امکان به حرکت در آمدن خودرو را نا ممکن میکند. از جمله وظایف روغن هیدرولیک میتوان به نقش روانکاری آن اشاره نمود. روغن هیدرولیک میتواند انتقال قدرت و چرخش را در بخش های مختلف خودرو روانتر و یا به عبارتی تسهیل کند. روغن هیدرولیک نه تنها در خودروهای سبک و سنگین بلکه در بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی نیز کاربرد دارند. اما چه زمانی باید روغن هیدرولیک را تعویض نمود؟ نشانه هایی وجود دارند که با مشاهده آنها میتوان پی برد که زمان تعویض روغن هیدرولیک فرا رسیده است. یکی از مهمترین علایم تیره شدن رنگ روغن هیدرولیک میباشد. تیره شدن رنگ ظاهری روغن هیدرولیک به این معنا میباشد که زمان تعویض روغن فرا رسیده است. دومین نشانه بوی سوختگی است. هر گاه بوی سوختگی از روغن هیدرولیک را استشمام کردید باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. از عوامل دیگری که میتوانند به ما هشدار دهند باید روغن هیدرولیک را نمود میتوان به افزایش میزان گرانوری و یا سفت شدن روغن، مات شدن رنگ روغن، وجود آلودگی در روغن بر اثر اکسیده شدن و پایین آمدن سطح روغن اشاره نمود.

خرید روغن هیدرولیک

تشخیص اینکه چه نوع روغن هیدرولیک برای خودرو و یا ماشین آلات ما مناسب میباشد کار دشواری است و باید تجربه و تخصص در این زمینه را داشته باشید. برای خرید روغن هیدرولیک اگر از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستید میتوانید ابتدا مشاوره ای را دریافت نموده و سپس خرید خود را انجام دهید. برای خرید روغن هیدرولیک با قیمت مناسب  توجه داشته باشید که کیفیت آن میتواند بر روی عملکرد خودرو و همچنین دستگاه تاثیر داشته باشد. کیفیت روغن هیدرولیک در هر برندی بالا نیست و باید تمرکز خود را بر روی این موضوع معطوف کنید که آیا روغن هیدرولیک مد نظر شما از کیفیت بالایی برخوردار میباشد یا خیر. خرید روغن هیدرولیک باید به صورت دوره ای انجام شود که البته روغن های با کیفیت میتوانند این زمان را تا حد زیادی به تعویق بیندارند.

فروش روغن هیدرولیک

فروش روغن هیدرولیک کاری کاملا تخصصی محسوب میشود زیرا فروشگاه و یا شرکت باید بتواند دقیقا روغنی را به مشتری عرضه نماید که متناسب با خودرو و یا ماشین آلات وی باشد. اما آیا شرکت هایی که امروزه در زمینه فروش روغن هیدرولیک فعالیت میکنند میتوانند روغن مورد نظر و متناسب با نیاز او را عرضه کنند؟ در جواب باید بگوییم متاسفانه اینگونه نیست و بسیاری از شرکت ها قادر به عرضه روغن هیدرولیک مورد نیاز مشتری نیستند. این شرکت ها برای فروش روغن هیدرولیک اقدام به عرضه روغن های نا متناسب با دستگاه و ماشین آلات نموده که همین موضوع مشکلاتی را برای خریدار بوجود می آورد. فروش روغن هیدرولیک در شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا نیز انجام میشود که البته این شرکت بر خلاف سایر شرکت ها اقدام به عرضه روغن هیدرولیک در برندهای بسیار متنوع و متناسب با نیاز مشتری میکند.

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ