سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/12/18
12:45 ع

من زمانی که تعداد تجارت هایی را بدون اینکه لیست ایمیلی داشته باشند دیدم شگفت زده شدم.

اکثر این سایت ها و تجارت های کوچک و بزرگ، تمرکز اصلی خود را برای دریافت ترافیک سایتشان از شبکه های اجتماعی می گیرند. این خیلی عالیه، اما بعد چه خواهد شد؟ کاربران به وبسایت شما خواهند آمد، مطلبتان را می خوانند و سایت را ترک می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد بازدیدکنندگانی که پس از مطالعه، سایت را ترک می کنند هرگز باز نمی گردند. این بدین معنی است که بیشترین تلاش ها و وقت گذاری های شما برای سایتتان به هدر می رود. آیا شما راضی به این هستید؟

من می دانم که چنین چیزی را نمی خواهم. به همین دلیل است که من با یکی از دوستانم برای یافتن یک راه حل خوب که آن نیز، تبدیل کردن بازدیدکنندگان رفتنی به اعضای ثابت و مشتریان بالقوه است همکاری می کنم.

با استفاده از همین روش ساده، اعضای سایت ما 600 درصد افزایش داشته اند.

ما از گرفتن 70 عضو ایمیلی جدید در روز به 445 عضو جدید در هر روز با میزان ترافیک در قیاس با گذشته رسیدیم.

اینها همه با استفاده از یک سرویس دهند? ارائه کنند? خدمات قانونی ایمیل مثل یکی از پلاگین های وردپرس به نام OptinMonster شدنی هستند.

حال این به اصطلاح نگهدارند? کاربر در وبسایت چه می کند؟

خب این پلاگین این امکان را به شما می دهد که حرکات موس و سرعت صفحه به صفحه شدن کاربر را در وبسایتتان ببینید. همچنین این قابلیت را دارد که یک پیام طرح ریزی شده درست در هر لحظه ای که کاربر قصد خروج از وبسایت را دارد به وی نشان دهد.

این مفهوم هر روز در تعارفات ما اتفاق می افتد. فکر کنید، زمانی که یک مهمان در حال ترک خان? شماست، شما او را به برگشتن و ماندن دعوت می کنید. چرا همین کار را به صورت مشابه برای بازدیدکنندگان و مهمانان سایتمان نکنیم؟ من انجام دادم و کار هم کرد!

اگر شما یک وبسایت یا وبلاگی دارید که برایتان مهم است، پس باید کار با OptinMonster را آغاز کرده و ایمیل لیست خود را بسازید.

در طی 10 سال گذشته، تعداد بسیاری از شبکه های اجتماعی را دیدم که آمدند و رفتند. اولیها فرندفید، دیگ، مای اسپیس، پلارک و غیره و غیره بودند. تنها چیزی که برای همیشه نزد خود شما و در امنیت خواهد ماند، اعضای دنبال کنند? شما در ایمیل لیستتان هستند.

در حال حاضر شما با وارد نمودن کد WPB10 می توانید از 10 درصد تخفیف در خرید پکیج های سایت بهره مند شوید.

لطفا نظراتتان را برای ما بنویسید. ما تلاش می کنیم به هم? نظرات پاسخ دهیم.

منبع: wpbeginner



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ