سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

97/12/22
4:2 ع

کمپرسور ها از تجهیزاتی هستند که در تمامی صنایع بخصوص صنایع تولیدی برای مونتاژ و فعالیت های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. درون برخی از کمپرسور ها نوعی روغن به کار میرود که به آن روغن کمپرسور گفته میشود. روغن کمپرسور در حقیقت میتواند نقش روانکار را در دستگاه ایفا کند و از سایش و همچنین خرابی دستگاه تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.


خرید روغن کمپرسور

یک روغن کمپرسور مناسب  و استاندارد باید از ویژگی هایی برخوردار باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. یکی از ویژگی هایی که برای خرید روغن کمپرسور با قیمت ارزان باید به یاد داشت پایداری شیمیایی آن میباشد. روغن کمپرسور باید در برابر مواد شیمایی واکنشی از خود نشان نداده و کیفیت آن همچنان حفظ شود. حرارت و یا سرما میتواند بر روی کیفیت روغن کمپرسور تاثیرگذار باشد که این موضوع را نیز باید در خرید روغن کمپرسور به یاد داشته باشید. روغن کمپرسور باید از مقاومت حرارتی بالایی برخوردار باشد تا مواجهه با گرما کیفیت خود را از دست ندهد. یک روغن کمپرسور استاتدارد باید از میزان چکیدش پایینی برخودار باشد اما میزان چکیدش به چه معناست؟ میزان چکیدش پاییدن از رسوب بستن لوله ها تا حد زیادی جلوگیری میکند. در خرید روغن کمپرسور توجه داشته باشید تا روغنی را تهیه نمایید که از میزان آلودگی پایینی برخوردار باشد. آلودگی پایین باعث میشود تا از خراشیدگی قطعات و یاتاقان ها جلوگیری به عمل آید. البته اگر خرید روغن کمپرسور را از شرکت های معتبر مانند شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا انجام دهید روغنی را به شما عرضه خواهند نمود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تمام ویژگی های نام برده شده در بالا را داراست.


فروش روغن کمپرسور

روغن کمپرسور  در هر برندی که باشد بصورت تقلبی نیز بفروش میرسد که حتما باید نسبت به این موضوع حساسیت زیادی به خرج دهید. فروش روغن کمپرسور به دلیل اینکه برخی از شرکت ها و فروشندگان تنها به دنبال کسب سود و منفعت هستند از نوع تقلبی نیز انجام میشود که از همین رو بهتر است تا محصولات فروشنده را مورد ارزیابی و بررسی قرار داده تا نسبت به اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. اما مقایسه روغن های موجود در یک فروشگاه و ارزیابی کیفی آنها کار آسانی نیست اما اگر خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید، کار بررسی برای شما راحت تر خواهد شد.

فروش روغن کمپرسور به صورت اینترنتی در کمتر شرکت و فروشگاهی انجام میشود و تنها چند شرکت معتبر در کشور وجود دارند که میتوانید بصورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروش روغن کمپرسور به صورت اینترنتی امکان بررسی دقیق محصول را بوجود می آورد و به خوبی میتوانید پی ببرید که روغن موجود در فروشگاه از نوع تقلبی است یا اصل. میزان فروش روغن کمپرسور مانند دیگر روغنهایی که برای روانکاری تجهیزات و ماشین آلات استفاده میشود بالا است و همین فروش بالا باعث شده تا برخی افراد سودجو روغن های بی کیفیت را به نام روغن اورجینال به فروش برسانند که البته اگر کمی دقت در خرید خود نشان دهید هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.


  

97/12/22
11:56 ص

گریس صنعتی از جمله روانکارهایی محسوب میشود که کاربرد آن در صنایع بسیار زیاد میباشد و میتواند از سایش قطعات مختلف موجود در یک دستگاه خودداری کند. گریس صنعتی از مشتقات نفتی محسوب میشود که یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن نفت پالایش شده هستند.گریس از موادی است که حالت و شکل آن بصورت جامد یا بهتر بگوییم نیمه جامد میباشد. بیشترین کاربرد گریس به دستگاه هایی خلاصه میشود که به روانکار با غلظت تقریبا بالا نیاز داشته باشند. کاربرد گریس صنعتی به عنوان یک روانکار علاوه بر کاهش اصطهلاک قطعات باعث شده تا سر و صدای ایجاد شده از سایش نیز تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.گریس صنعتی میتواند میزان حرارت بالایی را نیز تحمل کند و به همین دلیل در اثر سایش قطعات و ایجاد حرارت توسط آنها کیفیت خود را از دست نمیدهد.


خرید گریس صنعتی

خرید گریس صنعتی به یکی از امور جاری بسیاری از صنایع و کارخانجات تولیدی تبدیل شده است و به عنوان یک روانکار پرمصرف محسوب میشود. اما خرید گریس صنعتی باید توسط افرادی صورت گیرد که اطلاعاتی نسبت به این دسته روانکارها و همچنین متناسب بودن آن با مدل دستگاه داشته  باشند. گریس صنعتی در انواع مختلفی تولید میشود که هر یک از آنها نسبت به غلظت و همچنین موادی که در ساخت آنها به کار رفته است مناسب هر دستگاهی نمیباشد. برای خرید گریس صنعتی تنها سازگاری آن با دستگاه مورد نظر کافی نیست و باید به یاد داشته باشید که کیفیت گریس نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای خرید گریس صنعتی به هر فروشگاه و شرکتی اطمینان نکنید و تنها فروشندگانی را انتخاب کنید که دارای اعتبار بالایی باشند. بخصوص اگر قصد خرید گریس صنعتی در حجم بالایی را دارید حتما باید نسبت به تناسب آن با دستگاه و همچنین کیفیت آن اطمینان حاصل کرده و سپس خرید خود را با اطمینان خاطر کامل انجام دهید.

 

 

فروش گریس صنعتی

بیشتر شرکتها و فروشگاه هایی که در زمینه فروش گریس صنعتی فعالیت میکنند همواره انواع گریس را بفروش نمیرسانند و گریس های موجود آنها تنها به یک و یا چند برند خاص محدود میشود. فروش گریس صنعتی باید در برندها و مدل های گوناگونی انجام شود تا خریدار به راحتی بتواند مناسبترین نوع گریس را خریداری کند. فروش گریس صنعتی در شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا به شیوه دیگری در حال انجام است و برند های متعددی از گریس در این شرکت یافت میشود که به راحتی میتوان گریس مورد نظر خود را خریداری کرد. خریداران باید توجه داشته باشند که فروش گریس صنعتی با مناسب ترین قیمتکاری تخصصی محسوب میشود که ماسفانه بیشتر شرکت ها تخصص کافی را در این زمینه ندارند و نمیتوانند مشتری را به خوبی راهنمایی کنند. همچنین فروش گریس صنعتی در حال حاضر در برخی از فروشگاه ها بصورت اینترنتی نیز انجام میشود که در این روش هر شرکت محصولات موجود خود را در وب سایت فروشگاهی قرار داده است و مشتری میتواند با چند کلیک محصول خود راسفارش داده و در درب منزل تحویل بگیرد. فروش گریس صنعتی بصورت اینترنتی این امکان را ایجاد میکند تا خریدار از هر نقطه از کشور خرید خود را انجام دهد و محدودیت جغرافیایی حذف شده است.


  

97/12/21
5:6 ع

 

روغن هیدرولیک یکی از انواع روغن هایی است که برای روانکاری و همچنین انتقال قدرت در هر خودرویی مورد استفاده قرار میگیرد و از روغن های کاملا ضروری محسوب میشود که نبود آن امکان به حرکت در آمدن خودرو را نا ممکن میکند. از جمله وظایف روغن هیدرولیک میتوان به نقش روانکاری آن اشاره نمود. روغن هیدرولیک میتواند انتقال قدرت و چرخش را در بخش های مختلف خودرو روانتر و یا به عبارتی تسهیل کند. روغن هیدرولیک نه تنها در خودروهای سبک و سنگین بلکه در بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی نیز کاربرد دارند. اما چه زمانی باید روغن هیدرولیک را تعویض نمود؟ نشانه هایی وجود دارند که با مشاهده آنها میتوان پی برد که زمان تعویض روغن هیدرولیک فرا رسیده است. یکی از مهمترین علایم تیره شدن رنگ روغن هیدرولیک میباشد. تیره شدن رنگ ظاهری روغن هیدرولیک به این معنا میباشد که زمان تعویض روغن فرا رسیده است. دومین نشانه بوی سوختگی است. هر گاه بوی سوختگی از روغن هیدرولیک را استشمام کردید باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. از عوامل دیگری که میتوانند به ما هشدار دهند باید روغن هیدرولیک را نمود میتوان به افزایش میزان گرانوری و یا سفت شدن روغن، مات شدن رنگ روغن، وجود آلودگی در روغن بر اثر اکسیده شدن و پایین آمدن سطح روغن اشاره نمود.

خرید روغن هیدرولیک

تشخیص اینکه چه نوع روغن هیدرولیک برای خودرو و یا ماشین آلات ما مناسب میباشد کار دشواری است و باید تجربه و تخصص در این زمینه را داشته باشید. برای خرید روغن هیدرولیک اگر از تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستید میتوانید ابتدا مشاوره ای را دریافت نموده و سپس خرید خود را انجام دهید. برای خرید روغن هیدرولیک با قیمت مناسب  توجه داشته باشید که کیفیت آن میتواند بر روی عملکرد خودرو و همچنین دستگاه تاثیر داشته باشد. کیفیت روغن هیدرولیک در هر برندی بالا نیست و باید تمرکز خود را بر روی این موضوع معطوف کنید که آیا روغن هیدرولیک مد نظر شما از کیفیت بالایی برخوردار میباشد یا خیر. خرید روغن هیدرولیک باید به صورت دوره ای انجام شود که البته روغن های با کیفیت میتوانند این زمان را تا حد زیادی به تعویق بیندارند.

فروش روغن هیدرولیک

فروش روغن هیدرولیک کاری کاملا تخصصی محسوب میشود زیرا فروشگاه و یا شرکت باید بتواند دقیقا روغنی را به مشتری عرضه نماید که متناسب با خودرو و یا ماشین آلات وی باشد. اما آیا شرکت هایی که امروزه در زمینه فروش روغن هیدرولیک فعالیت میکنند میتوانند روغن مورد نظر و متناسب با نیاز او را عرضه کنند؟ در جواب باید بگوییم متاسفانه اینگونه نیست و بسیاری از شرکت ها قادر به عرضه روغن هیدرولیک مورد نیاز مشتری نیستند. این شرکت ها برای فروش روغن هیدرولیک اقدام به عرضه روغن های نا متناسب با دستگاه و ماشین آلات نموده که همین موضوع مشکلاتی را برای خریدار بوجود می آورد. فروش روغن هیدرولیک در شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا نیز انجام میشود که البته این شرکت بر خلاف سایر شرکت ها اقدام به عرضه روغن هیدرولیک در برندهای بسیار متنوع و متناسب با نیاز مشتری میکند.

 

 


  

97/12/21
4:17 ع

 

روغن ها تنها برای استفاده در خودرو تولید نمیشوند و انواع روغن مخصوص برای ماشین آلات صنعتی نیز وجود دارد که به آن روغن صنعتی میگویند. دستگاه های صنعتی زیادی وجود دارند که هر یک از آنها به یک نوع روغن صنعتی نیاز دارند. کاربرد روغن صنعتی چیست؟ روغن صنعتی را میتوان یک نوع روانکار محسوب کرد که استفاده از آن منجر به عدم ایجاد سایش بین قطعات دستگاه شده و از فرسایش آن ها تا حد زیادی جلوگیری میکند. از جمله کاربردهای روغن صنعتی میتوان به روانکاری تجهیزات، محافظت از قطعات، برشکاری، تراشکاری، عملیات حرارتی، انتقال حرارت و همچنین انتقال نیرو اشاره نمود. روغن صنعتی از چه موادی تشکیل شده است؟ برای تهیه روغن صنعتی از دو ماده اصلی استفاده میشود. روغن پایه و همچنین مواد افزودنی دو ماده اصلی هستند که برای تهیه روغن صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. روغن پایه در واقع ماده ای است که به شکل روغن از پالایش نفت خام حاصل میشود. مواد افزودنی نیز از موادی به شمار میروند که به روغن پایه برای حاصل شدن خواص فیزیکی و شیمیایی اضافه میشود. از انواع روغن صنعتی که امروزه در بازار به فروش میرسد میتوان به روغن هیدرولیک، روغن کمپرسور هوا، روغن زنجیر، روغن انتقال حرارت، روغن ضد زنگ، روغن دنده، روغن برش، روغن بنزینی، روغن دیزلی، روغن دریایی، روغن نساجی، روغن ماشین آلات و روغن ابزار اشاره نمود.

روغن صنعتی

خرید روغن صنعتی

اولین نکته ای که برای خرید روغن صنعتی باید هر خریداری در نظر بگیرد نوع روغنی است که قصد دارد برای ماشین آلات استفاده نماید. هر نوع روغن صنعتی را نمیتوان برای هر تجهیزات و ماشین آلاتی استفاده نمود و روغن باید کاملا متناسب با دستگاه باشد. دومین نکته ای که در خرید روغن صنعتی همواره باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد کیفیت آن میباشد. کیفیت برخی از روغن صنعتی های موجود در بازار به گونه ای است که برای روانکاری چندان مناسب نیستند و یا اثر آنها در عرض مدت کوتاهی از بین میرود. خرید روغن صنعتی را تنها از مراکز و شرکت هایی انجام دهید که بهترین و مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی را بفروش میرسانند. اگر اطلاعات چندانی برای خرید روغن صنعتی ندارید میتوانید خرید خود را با دریافت مشاوره انجام دهید. مشاوره قبل از خرید روغن صنعتی که در برخی از شرکت ها انجام میشود میتواند راهنمای بسیار خوبی برای خریدار باشد.

روغن صنعتی

فروش روغن صنعتی

شرکت ها و فروشگاه هایی که در سطح شهر پراکنده شده اند روش های مختلفی را برای فروش خود در نظر گرفته اند. فروش روغن صنعتی با قیمت مناسب در برخی از فروشگاه ها تنها بصورت حضوری انجام میشود که خریدار مجبور خواهد بود تا برای تهیه محصول خود حضورا به محل شرکت و یا فروشگاه مراجعه نماید. اما برخی از شرکت ها و فروشگاه ها نیز فروش اینترنتی را نیز برای سهولت خرید در نظر گرفته اند که کافی است تا با مراجعه به وب سایت فروشنده خرید خود را تنها با چند کلیک و یا حتی تلفنی انجام داد. شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا از شرکت هایی است که فروش روعن صنعتی را بصورت اینترنتی نیز در نظر گرفته است و میتوانید به راحتی روغن مورد نظر خود را تهیه نمایید.

 

 


  

97/12/21
2:14 ع

 

روغن دنده صنعتی همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست برای روانکاری چرخ دنده های به کار رفته در دستگاه ها و تجهیزات صنعتی کاربرد دارد. با کاربرد روغن دنده صنعتی میتوان از فرسایش و همچنین صدایی که بر اثر برخورد و سایش قطعات بوجود می آید تا حد بسیار زیادی جلوگیری نمود. سه عامل وجود دارد که میتواند در دوام وهمچنین کارکرد چرخ دنده های صنعتی تاثیرگذار باشد که این سه عامل عبارتند از رطوبت، دما و همچنین فشار. هر سه این عامل میتواند بر اثر گذشت زمان تاثیر بسزایی را بر روی کیفیت چرخ دنده ها و دستگاه بگذارد. روغن دنده صنعتی میتواند از تاثیر گذاری این سه عامل بر روی چرخ دنده جلوگیری کرده و فرسایش آنها را با تاخیر مواجه کند.

روغن دنده صنعتی

خرید روغن دنده صنعتی

روغن دنده صنعتی در انواع مختلفی تولید میشود که هر یک نیز مناسب دستگاه خاصی میباشد. برای خرید روغن دنده صنعتی باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر روغنی برای دستگاه شما مناسب نیست. دوام و کاریی روغن صنعتی بسیار مهم است و در این بین برخی از روغن ها نسبت به دیگر برندها و مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ماندگاری روغن دنده صنعتی برای صاحبان صنایع بسیار مهم است زیرا هر چه روغن از ماندگاری بالاتری برخوردار باشد دیگر نیازی به تعویض مجدد آن نمیباشد. خرید روغن دنده صنعتی در دوره زمانی کوتاه هزینه های زیادی را برای صنایع بوجود می آورد که روغن های با کیفیت تا حد زیادی میتوانند دوره زمانی استفاده از روغن را تا حد زیادی افزایش میدهند. خرید روغن دنده صنعتی را بصورت تلفنی و با دریافت مشاوره کامل از کارشناسان فروش و پشتیبانی شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا انجام دهید و در زمان و همچنین انرژی خود صرفه جویی به عمل آورید. از مهمترین نکاتی که در خرید روغن دنده صنعتی همواره باید در نظر گرفت و متاسفانه برخی از خریداران توجه چندانی به آن ندارند در نظر گرفتن این موضوع است که آیا روغن مد نظر از نوع اصل میباشد یا خیر. با افزایش عرضه روغن های تقلبی در بازار خریدار همواره باید در نظر داشته باشد که مراکزی را برای خرید انتخاب کند که روغن های اورجینال و اصلی را بفروش برساند.

روغن دنده صنعتی

فروش روغن دنده صنعتی

فروش روغن دنده صنعتی معمولا بصورت عمده انجام میشود زیراصنایع و کارخانجات تولدی دستگاه های زیادی را در اختیار دارند که هر یک به روغن مخصوصی برای روانکاری نیاز دارد. هر شرکتی قادر نیست فروش روغن دنده صنعتی بصورت عمده را انجام دهد زیرا بیشتر فروشندگان توانایی تامین حجم بالایی از این روانکار را ندارند. تنها شرکت هایی فروش روغن دنده صنعتی بصورت عمده را انجام میدهند که از شرکت های وارد کننده انواع روانکار هستند و همچنین برندهای زیادی از روغن صنعتی را موجود دارند. فروش روغن دنده صنعتی در این دسته از شرکت ها که شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا نیز جزو آنها میباشد به دلیل اینکه این شرکت ها وارد کننده محسوب میشوند با قیمت های بسیار مناسبی انجام میشود و میتوانید خریدی اقتصادی را تجربه نمایید.

 


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ