سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/6/28
2:50 ع

قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه" است !

اگر شما برای مدت زمان کوتاهی در محیط بازاریابی جستجو کرده باشید، این مطلب را بیشتر از چیزی که بخواهید حساب کنید شنیده اید. لازم به ذکر است اگر خواهان سئو مناسب و همچنین طراحی سایت برای خود هستید باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. نوشتن محتوای خوب به سه دلیل اصلی مهم است:

• جذب خواننده

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

وزن و محبوبیت نام تجاری اکثر شرکت هایی را که با من در ارتباط هستند به شدت بستگی به ترافیک سایت آنها دارد. البته، این بسیار عالی است که آنها نام و یا محصول خود را به عموم مردم معرفی کرده اند. اما اگر شما یک رقیب داشته باشید که همین کار را انجام دهد، و همچنین مطالب با کیفیتی در هر صفحه از وب سایت خود ارائه دهد، شما سهم از بازار خود را بدون هیچ دلیل خوبی از دست داده اید.

شرکت های معرفی شده اغلب در صفحه محصولات خود این اشتباه را انجام می دهند. ارسال عکس با کیفیت، کمی تقریط، و قیمت گذاری به تنهایی کافی نیستند.برای مخاطبان خود این امکان را ایجاد کنید تا بتوانند محصولات شما را پیدا کنند و صفحات شما را با رقیبتان مقایسه کنند، این امر نیاز دارد تا هر صفحه از سایت شما بر روی ارائه دقیق اطلاعات مفیدی که مشتری در فرآیند تصمیم گیری و خرید به دنبال آنها است، تمرکز کند.

بیایید یک نگاه مختصر به هر یک از سه مزایای اصلی محتوای با کیفیت داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که به وضوح دلایل بسیار مهم دیگری (به عنوان مثال نام تجاری،) نیز وجود دارد که در حوصله بحث ما نمی گنجد. من سه دلیل بالا را انتخاب کردم زیرا وب سایت شما دست کم نیاز به جلب بازدید کننده از طریق موتورهای جستجو، اطلاع رسانی مزایای شگفت انگیز شما برای ارائه به آنها، و تشویق سایر مدیران سایت و مدیران محتوای سایت به منظور در نظر گرفتن سایت شما به عنوان یک متخصص در موضوعی خاص دارد. از طریق جستجو، و با توجه به جزئیات، و کلمات ادا شده، شما باید از طریق کپی رایت حضور موفق وب خود را آغاز کنید.

قوانین طلایی سئو: محتوا "شاه" است !

• جذب خواننده

بازاریابان سنتی و copywriterها غالبا از شرکت های بهینه سازی موتورهای جستجو برای تمرکز آنها انتقاد می کنند بنابراین به کلمات کلیدی مقاله دقت می کنند و آن ها را به زیبایی در متن قرار می دهند. درنهایت این امر می تواند مدتی تعادل ایجاد کند، اما هدف نهایی ما از هر صفحه نوشته شده این است که سرگرم کننده و اطلاع رسان باشد ، و خواننده را وسوسه کند.

کلاس های اصلی کپی رایت و کارگاه های آموزشی بهترین مکان ها برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی حفظ خواننده به عنوان مرکز تمرکز و نوشتن شما هستند. اگر شرایط آموزش کپی رایت در مراکز اصلی برای شما وجود ندارد، ازCopyBlogger در وب برای راهنمایی کپی رایت دیدن کنید و یا در یک کلاس کپی رایت محلی یا کارگاه آموزشی ثبت نام کنید (کالج های محلی خود و اصناف نویسنده را بررسی کنید ).

• ارتقا رتبه دهی موتورهای جستجو و ترافیک

با وجود اینکه مقدار زیادی از عبارات هنوز توسط افراد جستجو نمی شوند، شانس شما برای دریافت ترافیک جستجو، بر اساس کیفیت چاپ شما به صورت بالقوه افزایش می یابد. برای شرکت های بازاریابی تعاملی، این امر می تواند مانند کشیدن دندان برای متقاعد کردن برخی از شرکت ها به طور جدی شامل تغییرات کپی شده و یا اضافه شده به سایت باشد. شاید ما، به عنوان یک صنعت، نیاز به انجام یک کار بهتر از برقراری ارتباط داشته باشیم، زیرا محتوای با کیفیت کاملا برای دستیابی به رتبه بندی بالا برای عبارات رقابتی حیاتی است.

تصاویر و گرافیک با کلمات برابر نیستند، مگر اینکه شما تگ های HTML مناسب به آنها اضافه کرده باشید. حتی پس از آن، تگ ها هیچ جایگزینی برای متن واقعی در بدنه سایت شما ندارند.

به این روش فکر کنید: هر موتور جستجو برای خزیدن هر سایت به شیوه ای مشابه به انسان برنامه ریزی و طراحی شده است. اطلاعات ذخیره شده و بر اساس آنچه که در نظر انسان اهمیت دارد نمایش داده می شوند. شما می توانید بهترین تگ های META در جهان را داشته باشد، اما موتورهای جستجو به صفحات وب سایتی که در آن تگ ها با کپی صفحه مطابقت دارند، رتبه می دهند.

• ترویج لینک های با کیفیت بالا از سایت های دیگر

این یک واقعیت شناخته شده است که کیفیت لینک ها برای وب سایت شما یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین رتبه بندی موتور جستجو است.موتور جستجو تشخیص می دهد که به هر یک از صفحات وب سایت شما که بسیار مهم است، درصورتی که به بسیاری از صفحات معتبر خارجی (و در داخل سایت شما) لینک باشد، رتبه دهد. محتوای با کیفیت بر کیفیت و مقدار لینک های ورودی تاثیر می گذارد. با ظهور سایت های رسانه های اجتماعی از جملهDigg Reddit، De.licio.us و Ma.gnolia، محتوای سایت شما از همیشه مهم تر شده است. خوانندگان شما این قدرت را دارند که گزیده ای از کپی شما را به این سایت ها از طریق لینک برگشت به صفحه سایت شما برای بازدید همه را ارائه دهند.

این امر به ویژه برای شرکت های دور اندیش برای نوشتن منظم مقالات، وبلاگ ها، و مطبوعات مهم و ارزشمند است. این مطالب تازه نه تنها به بهینه سازی سایت شما کمک می کند، بلکه فرصتی برای قرار گرفتن در معرض دید (به طور بالقوه) میلیون ها نفر از خوانندگان در سایت های مختلف و رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

مثل همیشه، استفاده از کلمات کلیدی مقاله در آغاز تلاش کپی رایت برای وب را به شما توصیه می کنم. کلمات و عبارات در نظر گرفته شده برای جستجو توسط خوانندگان خود را شناسایی کنید و مهارت نوشتن صحیح کپی برای هر صفحه را بیاموزید. اگر اصطلاح شما مرتبط است و پیروی از سبک شما آسان است، به مهم ترین موضوع دست پیدا کرده اید و در عین حال وظیفه بنیادین بهینه سازی جستجو و بازاریابی را نادیده گرفته اید.

 تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا به آدرس سایت www.sitedesign-co.com می باشد.



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ