سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/12/21
4:17 ع

 

روغن ها تنها برای استفاده در خودرو تولید نمیشوند و انواع روغن مخصوص برای ماشین آلات صنعتی نیز وجود دارد که به آن روغن صنعتی میگویند. دستگاه های صنعتی زیادی وجود دارند که هر یک از آنها به یک نوع روغن صنعتی نیاز دارند. کاربرد روغن صنعتی چیست؟ روغن صنعتی را میتوان یک نوع روانکار محسوب کرد که استفاده از آن منجر به عدم ایجاد سایش بین قطعات دستگاه شده و از فرسایش آن ها تا حد زیادی جلوگیری میکند. از جمله کاربردهای روغن صنعتی میتوان به روانکاری تجهیزات، محافظت از قطعات، برشکاری، تراشکاری، عملیات حرارتی، انتقال حرارت و همچنین انتقال نیرو اشاره نمود. روغن صنعتی از چه موادی تشکیل شده است؟ برای تهیه روغن صنعتی از دو ماده اصلی استفاده میشود. روغن پایه و همچنین مواد افزودنی دو ماده اصلی هستند که برای تهیه روغن صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. روغن پایه در واقع ماده ای است که به شکل روغن از پالایش نفت خام حاصل میشود. مواد افزودنی نیز از موادی به شمار میروند که به روغن پایه برای حاصل شدن خواص فیزیکی و شیمیایی اضافه میشود. از انواع روغن صنعتی که امروزه در بازار به فروش میرسد میتوان به روغن هیدرولیک، روغن کمپرسور هوا، روغن زنجیر، روغن انتقال حرارت، روغن ضد زنگ، روغن دنده، روغن برش، روغن بنزینی، روغن دیزلی، روغن دریایی، روغن نساجی، روغن ماشین آلات و روغن ابزار اشاره نمود.

روغن صنعتی

خرید روغن صنعتی

اولین نکته ای که برای خرید روغن صنعتی باید هر خریداری در نظر بگیرد نوع روغنی است که قصد دارد برای ماشین آلات استفاده نماید. هر نوع روغن صنعتی را نمیتوان برای هر تجهیزات و ماشین آلاتی استفاده نمود و روغن باید کاملا متناسب با دستگاه باشد. دومین نکته ای که در خرید روغن صنعتی همواره باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد کیفیت آن میباشد. کیفیت برخی از روغن صنعتی های موجود در بازار به گونه ای است که برای روانکاری چندان مناسب نیستند و یا اثر آنها در عرض مدت کوتاهی از بین میرود. خرید روغن صنعتی را تنها از مراکز و شرکت هایی انجام دهید که بهترین و مطرح ترین برندهای داخلی و خارجی را بفروش میرسانند. اگر اطلاعات چندانی برای خرید روغن صنعتی ندارید میتوانید خرید خود را با دریافت مشاوره انجام دهید. مشاوره قبل از خرید روغن صنعتی که در برخی از شرکت ها انجام میشود میتواند راهنمای بسیار خوبی برای خریدار باشد.

روغن صنعتی

فروش روغن صنعتی

شرکت ها و فروشگاه هایی که در سطح شهر پراکنده شده اند روش های مختلفی را برای فروش خود در نظر گرفته اند. فروش روغن صنعتی با قیمت مناسب در برخی از فروشگاه ها تنها بصورت حضوری انجام میشود که خریدار مجبور خواهد بود تا برای تهیه محصول خود حضورا به محل شرکت و یا فروشگاه مراجعه نماید. اما برخی از شرکت ها و فروشگاه ها نیز فروش اینترنتی را نیز برای سهولت خرید در نظر گرفته اند که کافی است تا با مراجعه به وب سایت فروشنده خرید خود را تنها با چند کلیک و یا حتی تلفنی انجام داد. شرکت پترو تجهیز روانکاران صدرا از شرکت هایی است که فروش روعن صنعتی را بصورت اینترنتی نیز در نظر گرفته است و میتوانید به راحتی روغن مورد نظر خود را تهیه نمایید.

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ